چتر حمایتی گروه های جهادی در بارندگی های شدید هرمزگان / از حضور اولیه در مناطق سیل زده تا تامین بیش از 15 هزار بسته معیشتی


ساعت: 08:15
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885744

نیروهای بسیجی از ابتدای سیل وارد میدان شدند.

مسئول بسیج سازندگی هرمزگان با تاکید بر آمادگی کامل بسیج سازندگی و گروه های جهادی برای ارائه خدمات به سیل زدگان گفت: با توجه به جاری شدن سیل در شب گذشته و مسدود شدن چندین راه روستایی، بسیج سازندگی آمادگی کامل داشت و ابتدا بسیاری از مردم به میدان رفتند. لحظاتی با وسایل دیگر راه های روستایی را بازگشایی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یاسین باوکار رئیس بسیج سازندگی استان هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز گفت: در روزهای اخیر بر اساس اعلام مدیریت بحران استان هرمزگان وضعیت هوای قرمز رنگ، بارش شدید باران، آبگرفتگی و آبگرفتگی معابر ایجاد شده است. جاری شدن سیل در برخی نقاط استان رودخانه ها مسدود شده و رفت و آمد مردم کند شده است. با توجه به جلساتی که با گروه های جهادی سراسر استان داشته ایم، تمامی گروه های جهادی آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.
مسئول بسیج سازندگی استان هرمزگان از آمادگی بیش از 150 گروه جهادی برای ارائه خدمات سیل در هرمزگان خبر داد و گفت: ارائه خدمات انتقال و اسکان موقت مردم در صورت نیاز، حمایت از معیشت مردم است که در این راستا بیش از 15 هزار بسته معیشت است. برای این آماده شده است.
بوکار گفت: تعدادی از تاسیسات لجستیکی از جمله بیل مکانیکی، لودر و گریدر و کامیون های متعلق به بسیج سازندگی در حال انجام پروژه های محرومیت زدایی در اقصی نقاط هرمزگان هستند. ترک کنند و به مردم سیل زده خدمات ارائه دهند.
وی با تاکید بر اینکه بسیج سازندگی و گروه های جهادی آمادگی کامل برای خدمات رسانی به سیل زدگان را دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به جاری شدن سیل در شب گذشته و مسدود شدن چندین راه روستایی، بسیج سازندگی آمادگی لازم برای حضور در میدان را داشت. اولین لحظات و همراهی دستگاه های دیگر راه های روستایی را بازگشایی کردند.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید