چتر بسیج بر فراز مناطق باطله هرمزگان / از آبرسانی به روستاهای کم برخوردار تا راهسازی در مناطق صعب العبور


ساعت: 11:31
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836079

باوکار گفت: گروه های جهادی از دورترین نقطه بشاگرد تا شمالی ترین نقطه استان در حاجی آباد و شرق و غرب استان برای خدمات رسانی به اکثر نقاط هرمزگان اعزام شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یاسین باوکار مسئول بسیج سازندگی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب که شعار سال تولید و اساس دانش را شکل حمایت از تولید نامیده اند، استان. راه اندازی مسائل دانش بنیان با سایر سازمان ها برای خدمت به مردم.

رئیس بسیج سازندگی هرمزگان گفت: از ابتدای سال با تشکیل کارگروه های مختلف در قالب اتاق فکر، کارگروه اقتصادی و 2 گروه جهادی برای تحقق شعار سال وارد میدان شده اند.

باوکار گفت: در راستای محرومیت زدایی گروه های جهادی در شهرستان های جاسک، سیریک و بشاگرد، خانه های کمیته امداد در حال ساخت است. بسیج برای 40 تا 50 روستا آبرسانی می کند.

وی گفت: در قالب خدمات درمانی پزشکان جهادگر استان و سراسر کشور برای خدمات رسانی به هرمزگان مراجعه کرده اند و این جهاد همچنان ادامه دارد.

مسئول بسیج دانشجویی سردنگی اذعان داشت: گروه های جهادی از دورترین نقطه بشاگرد تا شمالی ترین نقطه استان در حاجی آباد و شرق و غرب استان برای ارائه خدمات به اکثر نقاط هرمزگان اعزام شده اند.

باوکار خاطرنشان کرد: بحث بسیج سازندگی در موصل انجام شد و با کوشا احمدی شروع شد و فاز اول آن به طول 10 کیلومتر به پایان رسید و بنا داریم 28 کیلومتر از این مسیر را که یکی از صعب العبورترین جاده ها بود، بسازیم. ما در حال اتمام هستیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید