توزیع 95 درصد نفت سفید در مناطق صعب العبور جنوب غرب آذربایجان

زمان: 09:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801766

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب اعلام کرد.

فیض حسینی گفت: امسال 95 درصد ذخیره سازی سوخت در مناطق صعب العبور و اختصاص 85 درصد سهمیه نفت سفید مورد نیاز زمستانه خانوارهای شهری و روستایی جنوب استان موفق بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید جواد فیض حسینی در گفت و گو با اروم نیوز با اشاره به اقدامات انجام شده برای ذخیره و توزیع نفت سفید در مناطق کوهستانی و صعب العبور جنوب غربی آذربایجان گفت: با توجه به بارش شدید برف در جنوب غرب آذربایجان و با تلاش شبانه روزی 24 24 ادارات عملیاتی، پرسنلی و ذیربط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب همچنان به تامین سوخت مناطق صعب العبور، مناطق سردسیر کوهستانی، کانال های عرضه نفت و مصرف کنندگان عمده و فرعی ادامه می دهند.

وی افزود: برای تامین و ذخیره سازی نفت سفید در مناطق کوهستانی و روستاهای صعب العبور جنوب آذربایجان غربی از ابتدای امسال ۹۵ درصد ذخیره سازی در مناطق صعب العبور و اختصاص ۸۵ درصد سهمیه نفت سفید مورد نیاز است. برای پوشش سوخت زمستانی خانوارهای شهری و روستایی در هشت شهرستان «منطقه جنوب آذربایجان غربی با موفقیت به پایان رسید.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت: سهمیه نفت سفید مورد نیاز برای سوخت زمستانه خانوارهای شهری و روستایی در مناطق کوهستانی و صعب العبور جنوب غرب آذربایجان با هماهنگی فرمانداران، روسای مناطق تابعه ذخیره و توزیع زمستانه انجام شد.

فیض حسینی گفت: 253 باب فروش تعاونی روستایی و 11 باب فروش در میاندوآب وظیفه تامین و توزیع نفت سفید خانوارهای فاقد گاز طبیعی را بر عهده دارند. فعال در زمینه حمل و نقل فرآورده های نفتی برای روستاها و مناطقی که گاز شهری ندارند به صورت مستمر عرضه می شود.

وی افزود: با توجه به بارش شدید برف و برودت هوا در منطقه، تمهیدات و اقدامات لازم برای اختصاص سهمیه اضطراری برای مناطق سردسیر در صورت نیاز فراهم می شود.

وی با اشاره به وجود 101 نقطه عرضه نفت و 56 جایگاه عرضه سوخت CNG در منطقه، گفت: تمامی کانال های عرضه در این منطقه فعال است و فشار گاز تمامی جایگاه های سوخت CNG جنوب استان ثابت است و فرآورده ها عرضه شده نفت، بنزین، نفت و گاز CNG هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید