تحویل سوخت به مناطق صعب العبور کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد


ساعت: 20:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1898136

مدیر شرکت ملی با مسئولیت محدود توزیع فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد:

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص سوخت رسانی به مناطق صعب العبور کهگیلویه و بویراحمد توضیحاتی ارائه کرد و گفت: سوخت رسانی در مناطق صعب العبور ادامه دارد. کهگیلویه و بویراحمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، سالار حشایی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تامین سوخت کشاورزی، حمل و نقل، صنایع، پروژه های عمرانی و… عشایری و صعب العبور بودن مناطق ترانزیتی یکی از وظایف کمی و یکی از اصلی ترین ماموریت های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است، افزود: با توجه به رفع محدودیت های ویروس کرونا و جوی، جغرافیایی و … شرایط گردشگری استان در 5 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تقریباً 14 درصد افزایش در انواع فرآورده ها داشته است.ما تولیدکننده نفت در استان بودیم، افزایش بنزین در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل تقریباً 24 درصد افزایش نفت کوره 7 درصد و نفت سفید 11 درصد در این بازه زمانی است. یک و قدردانی و بدیهی است در صورت بروز نقص و خرابی تجهیزات و امکانات کارشناسان و تکنسین های مربوطه جهت بازدید و رفع نواقص اعزام خواهند شد و قطعا با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها شاهد افزایش بیشتر سوخت خواهیم بود. در نیمه دوم امسال خواهیم بود

خشائی مدیر منطقه بر کنترل نظارتی لازم توسط کارشناسان ذیربط در زنجیره تامین و توزیع سوخت از مبدا تا مقصد تاکید کرد و گفت: برای حفظ حقوق شهروندان و تامین خدمات مطلوب، تحویل سوخت به صورت مستمر و بر اساس پرز انجام می شود. در دوره 5 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش 25 درصدی نفت و گاز در پروژه های مختلف، افزایش 28 درصدی نفت و گاز در بخش صنعت، رشد 11 درصدی در حمل و نقل بوده ایم. نفت و گاز در بخش کشاورزی است

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تصریح کرد: جایگاه های عرضه سوخت در استان کهگیلویه و بویراحمد (35 جایگاه فعال سوخت مایع و 29 جایگاه فعال سوخت CNG) که دارای استانداردهای لازم هستند و همشهریان عزیز می توانند در صورت تماس با آنها تماس بگیرند. هر گونه مشکلی را مشاهده می کنید با تماس با مرکز پاسخگویی و ارتباط مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با شماره 09627 و یا تماس با دفاتر شهرستانی و واحدهای نظارتی، شرکت گزارشات خود را ارائه می دهد و این شرکت به شدت دستورالعمل ساخت و ساز را رعایت می کند. پمپ بنزین های جدید در سطح استان اعلام آمادگی می کند.

خشایی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قرار است سوخت نفت سفید به مناطق روستایی، عشایری و صعب العبور فاقد گاز طبیعی ارسال و توسط مسئول ذخیره شود. گردانندگان هر منطقه قبل از نزول رحمت الهی. و نهادهای نگهبانی (تعاونی روستاها، امور عشایری و حمل و نقل جاده ای) باید زیرساخت های لازم را تکمیل کنند و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان آماده همکاری با نمایندگی های رسمی فروشندگان و سازمان های متولی (مانند سال های گذشته) برای تحویل نفت سفید است. محصولات به صورت نسیه و قرض الحسنه است، یادآور می شود سهمیه سوخت یکساله محاسبه و در کارت سرپرستان خانوار درج می شود.

07f71c28 3916 4e38 8707 d68ab48b309c خبر خاکستری

b351c9d2 aeea 404b b9a0 df723cb4f477 خبر خاکستری

c93f85e1 7a46 4747 a88b c87c9e58669d خبر خاکستری

f4f80053 787a 4ad5 915c 7d1e32f6b2a1 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید