مناطق مه آلود اجازه استفاده از بالگرد را نمی دهد/ فعالیت 300 گروه جهادی در مناطق سیل زده

ساعت: 10:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801811

سردار محمدعلی نظری با بیان اینکه به بیش از 300 روستا دسترسی نداریم، گفت: بالگردها نمی توانند در این مناطق تردد کنند و مسیر زمینی بسته است بنابراین با کاهش مه به مردم این مناطق کمک خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمدعلی نظری در گفتگو با راه آرمان؛ وی با اشاره به وقوع سیل در استان کرمان گفت: در مدت کوتاهی دو سیل در استان رخ داد اما سیل اخیر بسیار گسترده تر و میزان بارندگی ها بیشتر بود.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: میزان بارندگی در شهرستان‌های رودبار، منوجان، ریگان و برخی نقاط جنوبی بیشتر است. همه دستگاه ها را در مناطقی که احتمال مشکل وجود دارد آماده کرده ایم.

وی گفت: بیشترین میزان سیل را از روز گذشته در مناطق مختلف رودبار جنوبی و منویان داریم و بر این اساس دستگاه هایی را برای رهاسازی آب و جلوگیری از ورود آب به مناطق مسکونی، مناطق سیل زده به حرکت در آورده ایم.

اسکان مردم و توزیع آذوقه در فعالیت شبانه نیروهای سپاه در منطقه

این مسئول با اشاره به میزان بارندگی بالای 270 میلی متر در رودبار جنوبی که در سال های اخیر بی سابقه بوده است، گفت: مناطق مسکونی.

سردار نظری گفت: همکاران ما شب گذشته در حال جابجایی، اسکان مردم و توزیع مواد غذایی در منطقه بودند و امروز به دلیل مه گرفتگی نمی توانیم از بالگرد استفاده کنیم اما بالگردهای ما آماده کمک هستند.

منطقه مه اجازه استفاده از هلیکوپتر را نمی دهد

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه به بیش از 300 روستا دسترسی نداریم، گفت: بالگرد نمی تواند به این مناطق برود و مسیر زمینی بسته است و از این رو با کاهش مه به مردم این مناطق کمک خواهیم کرد. .

وی با اشاره به اینکه گروه های جهادی با فوم و سایر تجهیزات در اختیار برای تخلیه آب و کمک به مردم به مناطق سیل زده اعزام شده اند، ادامه داد: در مناطق سیل زده شهرستان منوجان با بیش از ده روستا. که امیدواریم با دستگاه هایی که داریم بتوانیم راه ها را بهسازی کنیم و مسیر روستاها را هموار کنیم.

فعالیت 300 گروه جهادی در مناطق سیل زده

این مسئول تصریح کرد: تمامی گروه های جهادی دارای شناسنامه جنوب و شرق در مناطق سیل زده حضور دارند و تمامی گروه های پایگاه ما در شهرهای جنوبی و شرقی فعال هستند و تاکنون بالغ بر 300 گروه جهادی در مناطق محلی خود فعال هستند. هستند.

وی گفت: ما در منطقه به نیروی کار نیاز نداریم. تا زمانی که مردم به زندگی عادی خود بازگردند لازم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید