حضور رئیس جمهور در مناطق سیل زده پس از سفر به روسیه الگویی از فعالیت جهادی بود


ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803515

دبیر شورای نگهبان گفت: بازدید رئیس جمهور از مناطق سیل زده که ساعاتی پس از بازگشت از سفر مهم روسیه انجام شد اقدام بسیار خوبی بود و این اقدام که در واقع الگوی جهادی بود. فعالیت، قابل تقدیر است.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (5 بهمن 1392) طی سخنانی در جلسه شورای نگهبان با اشاره به سیل اخیر در برخی مناطق جنوبی کشور گفت: مردم گرفتار شده اند.

وی افزود: مسئولان وظیفه دارند به خوبی از این مناطق مراقبت کنند و مشکلات مردم را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کنند.

دبیر شورای نگهبان گفت: سفر رئیس جمهور به مناطق سیل زده چند ساعت پس از بازگشت از سفر مهم روسیه اقدام بسیار مناسبی بود و این اقدام که در واقع الگویی از فعالیت جهادی بود. ستودنی.”

آیت الله جنتی با بیان اینکه امدادگران باید همیشه آمادگی لازم را داشته باشند تا اگر مشکلی برای مردم پیش آمد سریعا وارد عمل شده و مشکل را حل کنند، گفت: در بلایای طبیعی مردم نباید مشکلی مانند خوراک و پوشاک داشته باشند و این چنین است. وظیفه مسئولان حل هر چه سریعتر مشکلات روزمره مردم از مناطق سیل زده است و الحمدلله اقداماتی در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: با توجه به جاری شدن سیل در مناطق جنوبی کشور نباید اجازه دهیم در این فصل سرد کسی بی خانمان بماند و خانه های تخریب شده باید سریعتر ساخته شود و زندگی عادی مردم در این مناطق ادامه یابد. “

دبیر شورای نگهبان در خاتمه تاکید کرد: یکی از بهترین عبادات خدمت به خلق خداست و حضور رئیس جمهور و مسئولان در مناطق سیل زده نمونه ای از این خدمت است و مردم صمیمانه آنها را دوست دارند و همراهی می کنند. بندگان صادق».

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید