آغاز رزمایش جهادگران فاطمیون با رمز یا فاطمه زهرا(س) در مازندران/ حضور 3000 جهادگر در سنگرهای خدمت و عمران.


ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836877

سیاوش مسلمی با بیان اینکه رزمایش جهادگران فاطمیون از امروز 15 اردیبهشت ماه آغاز و تا 26 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت؛ گفت: این رزمایش در قالب رزمایش فاطمیون برگزار می شود. وی گفت: حدود 3 هزار جهادگر مازندرانی در حوزه های فرهنگی، آموزشی، مدنی و اقتصادی امروز کار خود را آغاز می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ سردار سیاواس مسلمی صبح امروز در مراسم افتتاحیه دکترین ملی جهادی فاطمیه در مازندران که در سالن حدیر سپاه کربلای استان برگزار شد، اظهار داشت: دکترین جهادی فاطمیه از امروز 18 اردیبهشت ماه آغاز و تا 26 اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: همه جهادگران استان باید سازماندهی شده و در اردوهای جهادی حضور داشته باشند و نقش خود را در خدمت به مردم داشته باشند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: حدود 3 هزار جهادگر مازندرانی در حوزه های فرهنگی، آموزشی، مدنی و اقتصادی از امروز کار خود را آغاز می کنند.

این مسئول ادامه داد: تفاوت این تمرین با سال های گذشته به ویژه در ایام نوروز این است که در این تمرین تیم ها به صورت حرفه ای در مناطق و اقشار مختلف سازماندهی شدند تا با اهداف از پیش تعیین شده در مناطق خاصی حضور پیدا کنند.

مسلمی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم انقلاب شاهد یک اتفاق خوب و میمونی بوده ایم و خوشبختانه شاهد اقبال بسیار مطلوبی در بین مسئولان استانی بوده ایم که شاهد حضور در کنار جهادگران هستیم.

وی گفت: در جلسه دیروز با استاندار مازندران مقرر شد در این رزمایش حمایت های بسیار خوبی از جهادگران استان صورت گیرد تا بتوانیم به رسالت اصلی این رزمایش که خدمت به مردم است به درستی عمل کنیم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید