رزمایش بزرگ جهادگران فاطمیون برگزار می شود/آماده سازی 6000 بسیج جهادی خراسان جنوبی


ساعت: 12:47
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834562

هنری گفت: با توجه به در پیش بودن هفته بسیج سازندگی و سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی، با دستور فرماندار از 15 تا 15 اردیبهشت ماه، جهادگران فاطمیون مراسم بزرگی را برگزار می کنند. تمرین ترازو با حضور رئیس جمهور ورزشگاه 000 نفری آزادی تهران «در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جهادگران فاطمی به صورت همزمان در سراسر کشور از ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی با حضور رئیس جمهور برگزار می شود.

وی افزود: همچنین در استان خراسان جنوبی بیش از 6 هزار بسیجی جهادی در قالب 600 گروه جهادی در عرصه های مختلف در این ایام به ارائه خدمات جهادی می پردازند.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: همزمان با اجرای برنامه های جهادی یکی از برنامه های این هفته افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و اشتغال است.

هنری بیان کرد: عملکرد درخشان گروه های جهادی به عنوان نماد تلاش خداپسندانه برای خدمات رسانی به مناطق فقیر و ضعیف از ابتدای سال جاری به ویژه در نوروز سال 1401 حماسه ای دوباره آفرید.

وی با ارزیابی عملکرد جهادگران بسیجی گفت: یکی از شاخصه های گروه های جهادی شناسایی و ایجاد زمینه مشترک و بهره مندی متقابل از توانمندی های جهادگران و تشکل های مردمی برای توسعه فرهنگ خدمت رسانی و انفاق و استفاده از نتایج آن در جهت پیشرفت است. کشورهای فقیر «کشور در ابعاد مختلف از رفاه کمتری برخوردار است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در نوروز سال 1401 تعداد 208 گروه جهادی آتش نشانی در قالب 4 هزار و 33 بسیجی در تمامی مناطق محروم استان خراسان جنوبی داوطلب شدند که از این تعداد بیش از 700 نفر از جهادگران غیر بومی بودند و ما مهمان بودیم. سایر استان های کشور

هنری افزود: نهضت مدنی، آموزشی، دینی، پزشکی، دامپزشکی، رسانه، فنی و مهارتی، کشاورزی و فعالیت های فرهنگی و مذهبی با حضور بیش از 1200 زن جهادگر از حوزه های فعالیت جهادی است.

وی با اشاره به اینکه در 200 نقطه روستایی و 92 نقطه شهری فقیرنشین با اعتبار بیش از 4 میلیارد و 700 میلیون تومان خدمات جهادی ارائه شد، افزود: بیش از 148 هزار و 700 نفر از این خدمات بهره مند شدند.

رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی از حمایت های استاندار و دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمات رسان گروه های جهادی و استفاده از ظرفیت خیرین برای هم افزایی و ارائه بهترین خدمات در حوزه محرومیت زدایی و خدمات رسانی تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید