توزیع 1000 بسته معیشتی همزمان با رزمایش جهادگران فاطمیون در نوشهر


ساعت: 17:18
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837565

مهرداد ابراهیم پور گفت: همزمان با آموزش های هفته جهاد فاطمیه در نوشهر بیش از هزار بسته کمک های مردمی بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، مهرداد ابراهیم پور امشب در رزمایش یاری امینی که با حضور مسئولان انجام شد; وی بیان کرد: تشکیل گروه های جهادی یکی از اقدامات ارزشمندی بود که در سطوح مختلف در بین نوجوانان و جوانان و لایه های مختلف حمایتی از جامعه به ویژه در مناطق کم برخوردار و فقیرنشین شکل گرفت.

ابراهیم پور با اشاره به تلاش مستمر در توسعه شهرستان با همت بسیجیان گفت: طرح های محرومیت زدایی به ویژه شبکه های آب و آب از اولویت های برنامه های جهاد برای بسیج سازندگی در مناطق روستایی و شهری است.

وی با یادآوری اینکه در بحث آب شرب در مناطق شهری و روستایی با کمبود یا کمبود آب شرب و یا عدم کیفیت آب شرب مواجه هستیم، تاکید کرد که این موضوع کلیدی با وحدت رویه و کمک متقابل حل شود.

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر با اشاره به بحث توزیع جهیزیه بین مددجویان و جوانان نیازمند، افزود; در سال 1400 وقتی بحث جهیزیه در غرب مازندران مطرح شد، نزدیک به صد جهیزیه در اطراف نوشهر توزیع شد که نشان از پتانسیل و ظرفیت نوشهر دارد که غرب مازندران را به صورت پایلوت تحت پوشش قرار می دهد.

ابراهیم پور افزود: همزمان با آموزش های هفته فاطمیه جهادگران در نوشهر بیش از هزار بسته کمک های مومنانه توزیع می شود.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در شرایط کنونی کشور گفت: جهادگران رسانه ای و جهادگران تبیین و قصه گویی می توانند نقش اساسی در حرکت امیدآفرین جامعه داشته باشند و در این شرایط باید نقش مفیدتر و آگاهانه تری ایفا کنند.

ابراهیم پور با بیان اینکه 160 گروه جهادی در شهرستان نوشهر فعال هستند، گفت: دامپزشکی، خدمات آموزشی و مهارتی، فرهنگی، کشاورزی، اهدای جهیزیه و خدمات عمومی خواهد بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه حضور گروه های جهادی در مناطق فقیرنشین باعث ایجاد امید و افزایش اعتماد عمومی به نظام و انقلاب می شود، خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج محرومیت زدایی را برای خود در اولویت قرار داده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر با اشاره به اینکه گروه های جهادی در این رزمایش با اعزام به روستاها و مناطق فقیرنشین استان خدمات رسانی خواهند کرد، افزود: خدمات حقوقی از طریق بسیج وکلا و آموزش کمک های اولیه از جمله اقدامات برای آموزش فاطمیون است. جهادگران شهرستان نوشهر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید