900 بسته معیشتی در رزمایش جهادگران فاطمی 2 شازند توزیع می شود.


ساعت: 14:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912418

اکبری گفت: امروز به مناسبت هفته بسیج رزمایش جهاد فاطمی 2 در شهرستان شازند آغاز شد و اجرای رزمایش یاری دینی از محورهای مهم این رزمایش است. بر اساس محله توزیع خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ رشید اکبری فرمانده سپاه ناحیه شازند در مراسم رزمایش دینی امدادی در شهرک شازند با حضور فرمانده سپاه روح الله به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج بیش از 200 نفر برنامه ریزی شد. برنامه هایی با 40 عنوان برنامه در سطح شازند و مهمترین رویکرد برنامه خدمت به مردم، محرومیت زدایی و تبیین جهاد است.

وی افزود: با توجه به اینکه امروز امید آفرینی یکی از مهم ترین نیازهای کشور است، جهادگران بسیجی در سطح شازند فعالیت خود را بر امید آفرینی متمرکز کرده اند و 87 گروه جهادی در عرصه سازندگی، محرومیت زدایی و… فعالیت می کنند. بهداشت و درمان شهرستان شازند. و شفا، اشتغال زایی، اقتصاد مقاومتی، جنبش های امدادی مذهبی، آموزشی و فرهنگی همگی نقش دارند.

سرهنگ اکبری ادامه داد: توزیع بیش از 45 هزار بسته معیشتی در قالب نهضت امدادی مؤمنان و بر اساس دستور مقام معظم رهبری از اقدامات مهم جهادگران بسیجی در سطح شازند است.

وی گفت: امروز به مناسبت هفته بسیج رزمایش 2 جهادگران فاطمی در شهرستان شازند آغاز شد و اجرای رزمایش یاری دینی یکی از محورهای مهم این رزمایش است که 900 بسته کمک دینی به ارزش 900 بسته است. بین ولی نعمتان انقلاب و شکل ربع هر کدام 700 هزار تومان توزیع می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید