ارائه خدمات جهادی در 900 نقطه خراسان شمالی در رزمایش جهادگران فاطمی


ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837516

رهبر جهادگران خراسان شمالی گفت؛

ابوالفضل تراواتی با بیان اینکه 900 گروه جهادی در 900 منطقه خراسان شمالی خدمات رسانی می کنند، گفت: همچنین این فعالیت ها مختص این دوره نیست و جهادگران تا حصول نتیجه در مناطق هدف ادامه خواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالفضل طراوتی مسئول جهادگران خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصرترک در بجنورد، گفت: طرح آموزش جهادی فاطمیون از 18 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی در استان خراسان شمالی آغاز شد. جهادگران بسیجی در مدت 10 روز در مصلی امام خمینی (ره) بوینورد کار خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: رزمایش جهادی فاطمی برای ارائه خدمات در مناطق مختلف استان در حوزه های بهداشتی، درمانی، عمرانی و خدماتی برگزار می شود.

طراوتی با اشاره به اینکه در تمامی شهرستان های استان گروه های جهادی راه اندازی شده است، گفت: لازم به ذکر است در حال حاضر در مرکز استان در روستاهای محمدعلی پهلوان، صندل آباد و حصار حسینی خدمات رسانی می شود. “

رهبر جهادگران خراسان شمالی خاطرنشان کرد: حوزه فعالیت این گروه ها مدنی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی، رسانه ای، کشاورزی، اقتصادی، تحکیم خانواده، معیشت، مشاوره، تعمیر، پزشکی (طرح شهید رعنمون)، جهادی است. دفتر خدمات، کمک های واقعی و ایجاد شغل در مناطق کم است.

وی گفت: 900 گروه جهادی در 900 روز آموزش به جهادگران فاطمیون در 900 منطقه استان خدمات ارائه خواهند داد.

طراوتی گفت: در جلسه هماهنگی در استانداری خراسان شمالی با دستور استاندار تمامی دستگاه های اجرایی موظف به همکاری با گروه های جهادی از جمله فرماندهان حوزه های دانش آموزی شدند و اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید