حضور جوانان جهادگر پایتخت در رزمایش جهاد مقدس / کشاورزان خراسان جنوبی از خدمات جهادگران بهره مند شدند.


ساعت: 08:16
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893700

مقصودی با بیان اینکه گروه جهادی سیدالشهدا(ع) متشکل از 35 دانشجو بود، گفت: این گروه جهادی در رزمایش جهاد مقدس به مدت 6 روز کاری در روستاهای مختلف زیرکوه خدمت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، محمدرضا مقصودی مدیر دبیرستان پسرانه سیدالشهدا(ع) ناحیه دو تهران و از اعضای گروه جهادی سیدالشهدا(ع) در جمع خبرنگاران از حضور پایتخت نشینان خبر داد. نوجوانان جهادگر روستاهای زیرکو.

وی با بیان اینکه گروه جهادی سیدالشهدا(ع) متشکل از 35 دانشجو بود، گفت: این گروه جهادی از سال 1390 روستاهای شهرستان زیرکوه را هدف قرار داده و در روستاهای مختلف شهرستان زیرکوه خدمت رسانی کردند.

مقصودی افزود: گروه جهادی سیدالشهدا(ع) در راستای رزمایش جهاد مقدس از دوم تا امروز هفتم شهریور در شهرستان زیرکو حضور یافته و مشغول به خدمت بودند.

وی با بیان اینکه این گروه جهادی به مدت 6 روز کاری در بحث احداث قنوات و حوضچه های مزرعه، توزیع 150 بسته غذایی، توزیع البسه، توزیع بسته های تحریر، دیدار با خانواده شهدا و کار فرهنگی فعالیت داشتند، تصریح کرد: این گروه جهادی به مدت 6 روز فعالیت داشت.

یکی از اعضای گروه جهادی سیدالشهدا(ع) گفت: روز گذشته در اولین روز از ماه صفر 6 راس دام با کمک اهالی روستا ذبح و بین نیازمندان منطقه توزیع شد.

مقصودی با بیان اینکه گروه جهادی سیدالشهدا(ع) گروه جهادی نوجوانان است، گفت: هدف گروه جهادی خودسازی است و حضور نوجوانان تهرانی در شهرستان زیرکو باعث تقویت روحیه جهادی می شود. در میان نوجوانان

وی بیان کرد: استقبال مردمی از گروه های جهادی بسیار خوب است و خود مردم هم در حال تلاش هستند که روحیه جهادی ها را تقویت می کند.

یکی از اعضای گروه جهادی سیدالشهدا(ع) گفت: خشکسالی وضعیت مالی مردم مناطق را تحت تاثیر قرار داده است اما فرهنگ و آداب و رسوم مردم خراسان جنوبی و شهرستان زیرکو بسیار ثروتمند و قوی است و جهادگران جوان از آنها درس و تجربیات می آموزند.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید