رزمایش جهاد مقدس به نام امام رضا (ع) معطر شد/ حضور 50 خادمیار رضوی در این رزمایش


ساعت: 13:53
تاریخ انتشار: 1301/06/12
کد خبر: 1894728

دانایی فر گفت: 50 نفر از جهادگران مرکز جهاد خدیمایاران رضوی خراسان جنوبی برای شرکت در رزمایش جهاد مقدس به شهرستان فردوس اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان ، روز به روز به اجلاس سراسری جهادگران نزدیک می شویم و هر روز بر حضور و فعالیت گروه های جهادی در راستای رزمایش جهاد مقدس در استان و شهرستان فردوس افزوده می شود.

همه روزه تعداد زیادی از گروه های مختلف جهادی از نقاط مختلف استان و کشور به مناسبت سالروز حضور مقام معظم رهبری در فردوس و رزمایش بزرگ جهاد مقدس به این شهرستان اعزام می شوند.

این بار نیز گروه های جهادی هادیمیار رضوی در خراسان جنوبی طبق روال گذشته پای کار آمدند و برای شرکت در تدریس جهاد مقدس به شهرستان فردوس اعزام شدند.

کانون جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی همواره راهگشای مشکلات مردم بوده و در کنار فعالیت جهادگران، نام و روح این مرکز و یاد امام رئوف (ع) آثار معنوی فراوانی در مناطقی که جهادگران حضور دارند، داشته است. .

یاسر دانایی فر رئیس مرکز جهادی خادمان رضوی خراسان جنوبی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس همایش ملی جهادگران که قرار است سیزدهم شهریور در فردوس برگزار شود، رزمایش جهاد مقدس و حضور گروه های جهادی در این شهرستان از ابتدای شهریور آغاز شده است.

وی افزود: بر این اساس چهار گروه جهادی با 50 جهادگر از مرکز جهادی هادیمیاران رضوی خراسان جنوبی به شهرستان فردوس اعزام شدند.

رئیس مرکز جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی گفت: این گروه های جهادی ساختمانی و فنی مهندسی هستند و در گچ کاری، سنگ کاری، جوشکاری و رنگ آمیزی فعالیت دارند.

دانایی فر بیان کرد: این گروه های جهادی از روز گذشته به شهرستان فردوس اعزام شده اند و دو روز است که در روستاهای بارون و مهران کوسخ فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی کانون کارمندان رضوی در نظر داشتند مزار شهدای گمنام روستای بارون را گچ بری کنند، مدرسه شهید الناری روستای مهران کوشک را رنگ آمیزی کنند و در و پنجره و دیوار مدرسه را رنگ آمیزی کنند.

رئیس مرکز جهاد خادمان رضوی خراسان جنوبی گفت: از دیگر برنامه هایی که این گروه جهادی در نظر گرفته است احداث کف سنگ و سرامیک در دو واحد مسکونی مشمولان کمیته امداد در روستای بارون است که رضویان خادمان شهرستان فردوس ساخت و ساز را از پایه آغاز کردند و اکنون با اجرای سنگ و سرامیک در حال اتمام هستند.

دانایی فر گفت: کانون جهادی خادمان رضوی خراسان جنوبی در سال 1394 تاسیس شد و در حوزه های مختلف پزشکی، ساختمانی، فنی مهندسی، هنری، آموزشی، مشاوره ای و … فعالیت دارد.

وی به زلزله سال 1347 شهرستان فردوس و حضور مقام معظم رهبری در آن منطقه برای ارائه خدمات اشاره کرد و افزود: همزمان با سالگرد این واقعه در فردوس امسال، اجلاس سراسری جهادگران در 13 دی ماه برگزار می شود. شهریور به میزبانی فردوس و حاضران در این نشست از دیگر برنامه های کانون جهادی خادمیاران رضوی خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید