بسیج محصول جهاد در سبیل خداست / توزیع 14 هزار بسته در استان مرکزی در رزمایش جهادگران فاطمی 2


ساعت: 16:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912973

کریمی در خصوص برنامه های هفته بسیج در استان گفت: به همت هفته بسیج برنامه های مختلفی در استان مرکزی برگزار می شود که مهمترین آنها رزمایش جهاد فاطمیه 2 است و رویکرد مهم این رزمایش خدمت به مردم است. و به جهاد خدمت کن .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز (سه شنبه) در مراسم افتتاحیه پایگاه بسیج شرکت سیمان ساوه و در جمع مدیران و کارگران این مجموعه گفت: به برکت انقلاب اسلامی، ملت ایران با تسلیم شدن در برابر مرجعیت، میدان‌های جنگ را به میدان جهاد تبدیل خواهد کرد و بسیج محصول جهاد در راه خداست که اقیانوسی از فرصت را در دل تهدیدها ایجاد کرده است.

وی افزود: امام خمینی (ره) با بینش حکیمانه و دوراندیشانه خود در تشکیل بسیج، طلوع خورشید انقلاب اسلامی را لمس کردند و بسیج نیز مانند خورشید منشأ برکات فراوانی است. و برکت برای همه و افق بسیج تمدن است.

سردار کریمی با بیان اینکه به دلیل حضور جوانان خلاق و با انگیزه در کشور، بسیج نیرویی تمام نشدنی، کارآمد و توانمند است، گفت: کار بسیج موجب نجات و حل مشکلات می شود و بسیج همواره برای حل مشکلات در صحنه حضور دارد.

وی افزود: تفکر بسیجی علاوه بر سرافرازی ملت ایران و رساندن آن به اوج خود، ملت را با نیروهای بزرگ و توانمند روبرو کرد و جوانان ایرانی بارها در جبهه های جنگ در عرصه های مختلف با افتخارات بزرگ خود پیروز شدند. “”

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: یکی از نیازهای مهم گام دوم انقلاب گسترش تفکر بسیجی در اقصی نقاط کشور است و قطعا با نهادینه سازی فرهنگ بسیجی علاوه بر نشاط و پویایی حرکت به سوی ایران امکان پذیر می شود و موانع و بحران های ایجاد شده توسط قرارگاه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی خنثی و بی اثر می شود.

وی با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی دشمن با ملت ایران، جلوه عینی بزرگترین رویارویی انقلاب اسلامی با جبهه در حال سقوط استکبار یا تقابل اسلام و کفر است، گفت: آمریکا در مقابل ملت ایران متحمل یک سری شکست‌ها شده است. ملت و ملت ایران با روحیه بسیجی و جهادی همه جانبه از این میدان نبرد موفق بیرون خواهند آمد.

سردار کریمی در خصوص برنامه های هفته بسیج در استان گفت: به همت هفته بسیج برنامه های مختلفی در استان مرکزی در حال انجام است که مهمترین آن رزمایش جهادی فاطمی 2 است و رویکرد مهم این رزمایش خدمت به مردم است. و به جهاد خدمت کنید.

وی با اشاره به اینکه تهیه و توزیع بسته های کمک های دینی یکی از مهمترین اقدامات در آموزه های جهادگر فاطمیون است که بیش از 14 هزار بسته در استان مرکزی به هدف جامه ارائه شده است، خاطرنشان کرد:

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید