برگزاری تجمع 5000 نفری بسیجیان و رزمایش فاطمی در بجنورد / توزیع 3000 بسته معیشتی


ساعت: 11:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912848

عباسعلی ریحانی از تجمع بزرگ 5 بسیجیان و رزمایش جهادگران فاطمی 2 همزمان در 5 آذر با حضور و سخنرانی سردار رستگار پناه در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، عباسعلی ریحانی فرمانده سپاه بجنورد در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد گرامیداشت هفته بسیج، مهمترین برنامه های این هفته را برشمرد.

ریحانی تصریح کرد: در ستاد بزرگداشت چهل و سومین سالگرد گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان در مجموع بیش از یک هزار و 380 برنامه فرهنگی و هنری، بصیرتی و آموزشی، محرومیت زدایی اقتصادی و مقاومتی، ورزشی و اجتماعی در سطح شهرستان در قالب 41 عنوان برنامه پیش بینی شده و در دستور کار قرار دارد.

وی با تشکیل ستاد شهرستانی گرامیداشت هفته بسیج با حضور مدیران تمامی دستگاه های اجرایی، فضای شهرستانی هفته بسیج توسط تمامی دستگاه های اجرایی و رده های مقاومت بسیج، هماهنگی با صدا و سیمای استان ها جهت مصاحبه های خبری نخبگان بسیج در سطح شهرستان شهرستان و ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه کاری دیدار در اولین روز هفته اعضای بسیج و روسای دستگاه های اجرایی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم مرکز استان، بسیج را یکی از اقدامات این هفته برشمرد.

این مسئول ایجاد نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و تجلیل از فعالان این حوزه، دیدار با کارآفرینان برتر بسیجی و بازدید از حوزه طرح های محرومیت زدایی از گروه های جهادی شهرستان، سرکشی از بزرگواران و شریفان را بر عهده دارد. خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و بسیجیان نمونه شهرستان با حضور تمامی دستگاه ها، برگزاری سمینارهای سبک زندگی اسلامی، مهارت افزایی و مقابله با آسیب های اجتماعی را از دیگر برنامه های بجنوردی اعلام کرد. حوزه مقاومت در هفته بسیج.

وی با برپایی 60 گروه سرود پاتوگی و جشنواره نقاشی آرتین، برگزاری اردوی جهادی گروه های بسیجی در مناطق کم برخوردار و کم برخوردار شهرستان، برگزاری یادواره های شهدا تحت عنوان افتخار محله و حضور نیروهای بسیجی، گردان های رزمی، پایگاه های مقاومت بسیج و حلقه های تربیتی مردم صالحین شهرستان در اجلاس نماز جمعه و اجرای برنامه میقات صالحین از برنامه های فرهنگی این هفته یاد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در ادامه برگزاری مسابقات هنری و کتابخوانی در مدارس شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح شهرستان و اجرای لیگ بسیج، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته بسیج توسط رده های بسیج ، برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگ سازی در مساجد در سطح شهر و اجرای کمپین در فضای مجازی با عنوان «من حاج قاسم راهنمایم» اعلام شد.

ریحانی همچنین با حضور خانواده های معظم شهدا، بسیجیان و مسئولین شهرستانی، برگزاری گشت های بسیج محله ای و اردوهای جهادی در پایگاه های مقاومت بسیج با شعار «حماسه خدمت و امنیت» و برگزاری گلزارهای شهدای سراسر شهرستان را گرامی داشت. بیش از 300 نشست بصیرتی در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج توسط حلقه های آموزش و پرورش صالحین و همایش دخترانه حاج قاسم برگزار شد.

وی اجرای رزمایش همدلی و همدلی را از دیگر برنامه های بسیج عنوان کرد و گفت: در هفته بسیج امسال 3000 بسته معیشتی، 500 بسته لوازم التحریر و 20 ست جهیزیه به خانواده های معین اهدا می شود.

وی در پایان برگزاری همایش و فراخوان نذورات خون در پایگاه های بسیج ادارات سطح شهرستان بجنورد و افتتاح پلان های ساختمانی آماده بهره برداری در سطح شهرستان به برنامه های اجرا شده در این هفته اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید