رزمایش بزرگ جهادگران فاطمیون در کرمانشاه برگزار می شود/ از اجرای 63 پروژه آبرسانی تا ساخت 100 واحد مسکونی


ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836908

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

سعید بهشتی راد گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی رزمایش گسترده جهادگران فاطمیون در قالب یک هزار و 851 گروه جهادی در سطح استان با حضور جهادگران بسیجی در کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید بهشتی راد در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی رزمایش گسترده جهادگران فاطمیون در قالب یک هزار و 851 گروه جهادی در سطح استان و با حضور جهادگران بسیجی 30 اردیبهشت ماه برگزار می شود. ، 1401 در کرمانشاه.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: همزمان با این رزمایش، گروه های جهادی به مدت یک هفته در عرصه های مختلف اعم از پزشکی، مدنی، فرهنگی و ورزشی در مناطق کم برخوردار وارد عرصه فعالیت می شوند.

وی تامین آب را موضوع مهمی در استان دانست و گفت: از سال گذشته اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و امسال قرار است ۶۳ طرح آبرسانی در یک جهاد آبرسانی اجرا شود.

بهشتی خاطرنشان کرد: جهادگران بسیجی در عرصه های مختلف محرومیت زدایی از جمله خانه سازی و نوسازی منازل مددجویان کمیته امداد کارهای بزرگی انجام داده اند.

وی جهادگران را یکی از اهرم های خدمت رسانی در کشور عنوان کرد و گفت: 652 گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی برای فعالیت در مناطق فقیرنشین و ضعیف استان تشکیل شد.

به گفته بهشتی، قرار بود این رزمایش امروز همزمان با سراسر کشور برگزار شود، اما در کرمانشاه به دلیل تجمع گسترده در سالگرد عملیات بازی دراز، این رزمایش به 20 اردیبهشت 1401 موکول شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید