از ساخت 8 سد تا اجرای پروژه آبرسانی به 5 شهر / دو پروژه آبرسانی صنعت اجرا شده است.


ساعت: 08:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807223

نگاهی به دستاوردهای شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی;

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی با اشاره به دستاوردهای شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی گفت: 8 سد با مخزن ذخیره 75 میلیون مترمکعبی در خراسان جنوبی ساخته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایرنا ؛ احداث سد، حفظ خروجی، تامین آب شهرها، تامین آب کشاورزی، آب شرب، صنعت، خدمات و غیره. از جمله اقداماتی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور و خراسان جنوبی انجام شده است. در نظر گرفته شده است.

احداث سد و آب انبار موجب پیشرفت کشور، استان ها، شهرها و روستاها شده است و خراسان جنوبی پس از استان شدن و تأسیس شرکت آب منطقه ای در آن استان، از برکات بسیاری در این بخش برخوردار شده است.

سعید سروری مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی در خصوص دستاوردهای شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خاورستان گفت: شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران با تمام توان خود با وجود آب و هوای خشک و بیابانی استان، آب پایدار و سالمی را برای مصارف مختلف در شرب، کشاورزی، صنعت و خدمات فراهم کرده است.

وی مهمترین دستاوردهای شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی را برشمرد و افزود: ساخت و بهره برداری از 8 مخزن با ظرفیت ذخیره سازی 75 میلیون مترمکعب از جمله این دستاوردها است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی گفت: سد رازه، سیاهو، سد فاروحی، سد شهید پارسا، سد نهرین، کریت و سد دره بید از جمله این سدها هستند.

سروری احداث تصفیه خانه شیمیایی آب شرب، تامین آب پنج شهر استان، اجرای 8 طرح تغذیه مصنوعی با هدف مدیریت رواناب و احداث چهار شبکه آبیاری و زهکشی سدها را از جمله دستاوردهای این شرکت عنوان کرد.

وی گفت: اجرای دو طرح آبرسانی کشاورزی و اجرای دو طرح آبرسانی در شهرک صنعتی شهید رحمانی هوسف و منطقه ویژه اقتصادی از دیگر دستاوردهای شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید