اجرای 40 پروژه آبرسانی در 5 شهر مرزی استان خراسان رضوی


ساعت: 17:26
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890132

فرمانده لشکر عملیات مردمی قرارگاه پنج نصر اعلام کرد:

سردار رجب زاده گفت: در راستای محرومیت زدایی بیش از 10 هزار پروژه آبرسانی در سال گذشته به سپاه واگذار شد که هم اکنون به 20 هزار پروژه افزایش یافته و در حال حاضر 40 پروژه آبرسانی در پنج شهرستان مرزی تربت جام در حال اجراست. تایباد، خواف، صالح. آباد و سرخس توسط قرارگاه شهید قاجاریان اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سردار سرتیپ رجب زاده فرمانده لشکر عملیات مردمی قرارگاه پنج نصر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات شهید نصیری برگزار شد، از اجرای 40 پروژه آبرسانی در 5 شهرستان مرزی استان خراسان خبر داد. سال گذشته بیش از 10 هزار پروژه آبرسانی به سپاه واگذار شد که اکنون به 20 هزار پروژه افزایش یافته است و در حال حاضر 40 پروژه آبرسانی در پنج شهر مرزی تربت جام، تایباد، حف، صالح آباد و سرحس از اردوگاه شهید قاجاریان است. در حال حاضر فعال است.

وی تصریح کرد: برنامه های کمیسیون در کوتاه مدت توزیع بسته های خانگی، فرهنگی و گرم، در میان مدت – توزیع جهیزیه بین مستمندان و در بلندمدت – اجرای پروژه های زیربنایی و عمرانی در روستاها است.

فرمانده لشکر عملیات مردمی قرارگاه پنج نصر گفت: سپاه بیش از 15 هزار پروژه آبرسانی در کشور دارد و در تامین تجهیزات با مشکل مواجه است زیرا کارخانجات مسئولیت تامین تجهیزات پروژه ها را بر عهده ندارند.

سردار رجب زاده تصریح کرد: سپردن پروژه های محرومیت زدایی روستاها به ستاد امام حسن مجتبی(ع) را توفیق و افتخار می دانیم و این فرصت بزرگی است که در اختیار ارتش و بسیج قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: با توجه به خشکسالی های منطقه، اولویت اول سپاه بحث آب است و اقدامات مفیدی برای مردم در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) انجام شده و تلاش شبانه روزی در حال انجام است. برای مقابله با تنش بحران آب دومین محور محرومیت از راه، مسکن، اشتغال، کشاورزی و دامپروری که در آینده نزدیک نیز در اولویت راهسازی امام حسن میتبی (ع) خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید