اجرای طرح کمپ کرامت در خراسان رضوی/ بیش از 800 هزار نفر در روستاهای خراسان رضوی بیمه نیستند.


ساعت: 18:19
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915380

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خراسان رضوی اعلام کرد؛

برونسی با بیان اینکه بر اساس طرح اردوگاه کرامت یک میلیون کشاورز، دهقان و عشایر در کشور تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند، گفت: از یک میلیون و 370 هزار کشاورز، دهقان و عشایر استان خراسان رضوی در مجموع 818 هزار نفر بیمه اجتماعی ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس ، عباسعلی برونسی مدیرکل صندوق تامین اجتماعی کشاورزان، دهقانان و عشایر خراسان رضوی ظهر امروز در دیدار با فرماندار خلیل آباد که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در سال 80 . ، بر اساس مصوبه مجلس و مصوبه دولت، صندوق بیمه زیر نظر وزارت تعاون قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بیش از 17 سال از عمر صندوق بیمه در خراسان رضوی می گذرد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم نسبت به 17 سال گذشته توانستیم بیمه شدگان را جذب کنیم و صندوق بیمه تامین اجتماعی است. تنها صندوقی که 70 درصد حق بیمه را پرداخت می کند پرداخت می شود و تنها 30 درصد از این مبلغ بیمه است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، دهقانان و عشایر خراسان رضوی با تاکید بر اینکه یک میلیون کشاورز، دهقان و عشایر در کشور بر اساس طرح اردوگاه کرامت تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار خواهند گرفت، اظهار داشت: از این میزان 45 هزار و 700 نفر. کمک خواهد کرد خراسان رضوی بود که توانستیم 10 هزار نفر را تحت پوشش این طرح قرار دهیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم در 31 خرداد سال آینده به تعهدات خود به طور صددرصد عمل کنیم و بتوانیم پایان این طرح را در کشور جشن بگیریم، اذعان داشت: از یک میلیون و 370 هزار کشاورز، دهقان و عشایر در روستاها، بزرگسالان بیشتر از این تعداد بیش از 818 هزار نفر بیمه نیستند.

برونسی با بیان اینکه تاکنون 3 هزار و 300 نفر از روستاییان و عشایر شهرستان خلیل آباد تامین شده است، گفت: 8 هزار و 500 نفر دیگر نیز در حال تامین هستند و با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی، این تعداد از روستاییان و عشایر شهرستان مورد نیاز اجتماعی است. خدمات رفاهی و عشایری برای لذت بردن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید