بیش از 300 هزار نفر متقاضی مسکن ملی در خراسان رضوی/ واگذاری 800 واحد مسکن ملی در کوچان


ساعت: 11:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917744

نظری گفت: بیش از 300 هزار نفر در استان خراسان رضوی متقاضی مسکن ملی در مناطق شهری و روستایی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس از کوچان، یعقوب علی نظری استاندار خراسان رضوی شب گذشته در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی کوچان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات اجرایی پست فشار قوی، خط انتقال آب شرب و گازرسانی. بخش جمع آوری مالیات در این شهرستان آغاز شده است اما نمی توان قول زمان اتمام پروژه ها را داد تا موجب شرمساری مردم شود.

وی افزود: این پروژه ها با حداکثر سرعتی که می تواند زمینه فعالیت اقتصادی را فراهم کند در حال اجراست. برای اجرا و کنترل پروژه ها برنامه داریم و سعی می کنیم در سریع ترین زمان ممکن به اتمام برسانیم اما قول زمان نهایی را ندهیم تا مزاحم مردم نشویم.

استاندار خراسان رضوی در خصوص واگذاری یک هزار و 516 واحد مسکن ملی به صورت متمرکز در کوچان گفت: موضوع اصلی ساخت و ساز مسکن تامین زمین است که به موازات تامین زمین در شهرهای مختلف، به صورت فردی یا جمعی، افرادی که دارند. اولویت بندی شده است، دعوت شده و نقل و انتقالات توسط. توسط مسئولان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در سفر امروز به کوچان 800 واحد از طرح ملی مسکن به مردم این شهرستان واگذار شد، تصریح کرد: بیش از 300 هزار نفر در استان در مناطق روستایی و شهری برای دریافت مسکن ملی ثبت نام کرده اند. اما همه آنها واجد شرایط نیستند و طبق مدارک مرحله به مرحله ارزیابی و بررسی می شوند.

نظری ادامه داد: در این مقطع حدود 100 هزار نفر واجد شرایط شناسایی و تایید نهایی شده اند که به همین میزان زمین شناسایی و ایمن سازی شده است.

وی افزود: ما هر دو راه را خواهیم رفت، یعنی. و در مورد بررسی وضعیت و در زمینه تامین زمین و قدم به قدم زیر بار ساخت و ساز خواهیم بود.

استاندار خراسان رضوی در پاسخ به گلایه خبرنگاران کوچان مبنی بر عدم اطلاع رسانی و دعوت نکردن برخی مسئولان به جلسات، گفت: طبیعتا خبرنگاران در جلساتی که عمومی و مربوط به مردم است حضور می یابند.

وی با تاکید بر اینکه دلیل این موضوع از سوی مسئولان درخواست شده و اگر نیاز به تذکر است، گفت: دلیلی ندارد که خبرنگاران در برنامه ای شرکت نکنند، جلساتی که اطلاع رسانی لازم است و مردم باید حضور یابند. از نتایج تصمیمات مسئولان آگاه باشید، حضور نمایندگان رسانه ها امری طبیعی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید