بیش از 50 هزار متقاضی اصفهانی در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند

ساعت: 16:37
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1783008

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ثبت نام متقاضیان در طرح ملی مسکن یک ماهه از پنجم مهرماه لغایت یکشنبه 16 آبان ماه در استان اصفهان بالغ بر 50 هزار متقاضی ثبت نام در سامان.مرود به طول می انجامد. سیستم ir

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا قاری قرآن در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز گفت: ثبت نام داوطلبان طرح ملی مسکن یک ماهه از پنجم مهرماه لغایت یکشنبه 16 آبان ماه در استان اصفهان به مدت 50 هزار داوطلب در سامانه saman.mrud.ir به طول می انجامد. . ثبت نام کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: پس از مدت زمان اعلام شده که تا 5 آبان ماه است، سامانه قیمت گذاری بسته شد، اطلاعات بهبود یافته و روند بازگشایی سامانه و ثبت نام در مسکن ملی را ادامه خواهیم داد. طرح.

این قاری قرآن بیان می کند: از 40 هزار ثبت نام، بیش از 3 هزار متقاضی در شهرهای جدید استان مانند فولاشهر، بهارستان و مجلسی ثبت نام کرده اند و مابقی متقاضیان در شهرستان های بالا و پایین استان از این طرح بهره مند شده اند. جمعیت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: در حال حاضر برای شهرهایی که برای آنها زمین در نظر گرفته شده امکان ثبت نام وجود دارد همچنین در 40 شهر استان اصفهان امکان ثبت نام وجود دارد.

* کاشان، شهرضا، فلاورجان و شاهین شهر بیشترین آمار ثبت نام را داشتند

وی گفت: شهرستان های کاشان، شهرضا، فلاورجان و شاهین شهر بیشترین آمار ثبت نامی را دارند، شهرستان های برای ثبت نام شامل فولادشهر، بهارستان، مجلسی، شاهین شهر، شهرضا، کاشان، اردستان، ادجیه، انارک، برزک، تودشند، تیرانا، هنسار، نطنز، حر و داران.

این کارمند گفت: همچنین در شهرستان های دهق، زواره، سده لنجان، علویجه، فرخی، فریدونشهر، گلپایگان، مهاباد، میمه، نصرآباد، نوش آباد، نیاسر، هرند، ورزنه، وزوان، کمه، کوهپایه، آران، باغ ایهانا بوشهر نیز ثبت نام شده است. و میاندشت، تلخونچه، فلاورجان، قهدریجان، گلدشت در حال ساخت هستند.

علیرضا قاری قرآن گفت: به متقاضیان تعدادی از شهرستان ها در شهرستان همجوار زمین اعطا شده است و بر این اساس متقاضیان ساکن در شهرهای مبارکه، طالخونچه و تمامی شهرهای اصفهان می توانند برای شهر جدید مجلسی ثبت نام کنند.

این قاری قرآن ادامه داد: متقاضیان ساکن در شهرستان گوگاد می توانند برای ثبت نام گلپایگان و متقاضیان ساکن در شهرهای لنجان، نجف آباد، فلاورجان و خمینی شهر در شهر جدید فولادشهر ثبت نام کنند.

* اصفهانی ها باید در سه شهر جدید بهارستان، فولاشهر و مجلسی ثبت نام کنند

وی با بیان اینکه متقاضیان در هر ساعت از شبانه روز می توانند برای ثبت نام اقدام کنند، گفت: متقاضیان ساکن در شهرهای اصفهان می توانند در هر سه شهر جدید بهارستان، فولاشهر و مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند.

علیرضا قاری قرآن گفت: شرط ثبت نام در طرح ملی مسکن داشتن برگه ج سبز، نداشتن ملک شخصی، متاهل یا سرپرست خانوار و حداقل 5 سال سکونت در شهر است. .

این مقام مسئول در خصوص درخواست برخی از شهروندان شهرهای کوچک که درخواست واگذاری هر زمین به یک نامزد را داشتند، گفت: رویه ای که از قبل اعلام کرده اند به این صورت است که حداقل به دو نامزد پلاک می دهند.

این قاری قرآن ادامه داد: این موضوع نیازمند موافقت دولت است. ما این پیشنهاد را برای شهروندان تهرانی ارسال کردیم. این موضوع در شورای عالی مسکن تصویب شده و در حال پیگیری است.»

وی افزود: هیئت دولت باید نتیجه را اعلام کند و نتیجه اعلامی هر چه باشد ما اعلام می کنیم و اقدام می کنیم، قوانین توسط هیئت وزیران تعیین می شود و سپس از طریق ضوابط می توان اقدام کرد.

علیرضا کاری کوران گفت: افرادی که برای ثبت نام مسکن واریز کرده اند از پروژه مطلع می شوند، پروژه به دست پیمانکارانی که در حال ساخت خانه هستند می رسد و می توانند با آنها هماهنگ کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: اگر ثبت نام ها در شهرهای جدید باشد مربوط به مجمع شرکت شهرهای جدید و اگر جای دیگری باشد مربوط به بنیاد مسکن است که قرارداد منعقد می کند. با افراد و فرآیند ساخت و ساز آغاز می شود.

قاری قرآن گفت: باید صبر کنیم تا ثبت نام ها تمام شود. کسانی که ثبت نام کنند در مرحله بعدی خواهند بود. طراحی شده اند یا خیر.

* قانون محدودیت سنی برای سرپرستان خانواده تعیین نکرده است

وی افزود: بانوان خوداشتغال به شرط داشتن حداقل 35 سال سن، نخبگان علمی با معرفی بنیاد ملی نخبگان و افراد دارای معلولیت حرکتی، تردد با حداقل 20 سال سن و با معرفی سازمان اجتماعی در کشور بدون معیارهای وضعیت تاهل آنها می تواند به طرح بپرد و در تولید مسکن شرکت کند و هیچ محدودیتی برای عدم دلبستگی وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین قانون محدودیت سنی برای سرپرستان خانوار تعیین نکرده است چرا که این افراد به عنوان سرپرست خانوار تعریف می شوند و ملاک متاهل یا سرپرست بودن قانونگذار است. از خانواده ها

وی گفت: همچنین زن و مرد سرپرست خانواری که به دلیل طلاق تنها زندگی می کنند و سرپرست فرزندان خود هستند نیز خانوار محسوب می شوند و بدون سن می توانند ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید