ثبت نام بیش از 78 هزار داوطلب نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان / ثبت نام برای مردان مجرد تا 20 بهمن ماه ادامه دارد.

ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804477

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

ابوالفضل مهدیار گفت: 78 هزار و 450 متقاضی در طرح ملی مسکن 28 مهرماه در شهرهای تحت پوشش این اداره ثبت نام کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالفضل مهدیار معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصر هامون اظهار داشت: ثبت نام مردان مجرد 23 تا 44 سال در تمامی شهرستان های استان و سایر شهرستان ها امکان پذیر است. واجدین شرایط به جز زاهدان در سایر شهرها تا 20 بهمن ماه از طریق سامانه سراسری ترافیک مسکن وجود دارد.

وی با اشاره به سیاست گذاری برای تختخوابی و تشویق مردان مجرد به تشکیل خانواده گفت: واحدهای ساخته شده در اختیار افراد مجردی قرار می گیرد که در دوره ساخت تشکیل خانواده داده اند در غیر این صورت هزینه واحد با قیمت کارشناسی تمام می شود. روز با احتساب تخفیف و یارانه «طرح به همان متقاضی تحویل داده می شود.

این مسئول افزود: برای ساخت واحدهای مسکونی با کیفیت در طرح نهضت ملی مسکن، کمیسیون ارزیابی سازندگان با همکاری معاونت عمرانی استانداری تشکیل شد که تنها سازندگان در صورت داشتن می توانند در طرح شرکت کنند. امتیازات لازم

وی با بیان اینکه ساخت بلوک های NZD با اخذ پروانه و پروانه ساخت آغاز می شود، گفت: تمامی موارد مربوط به استحکام و دوام ساختمان چه از نظر مقاومت ساکن و زلزله و عمر مفید مورد توجه قرار گرفت.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید