مشکلی برای تامین زمین مسکن در سیستان و بلوچستان وجود ندارد / ثبت نام طرح ملی مسکن از مرز 87 هزار نفر گذشت.


ساعت: 08:56
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818123

عطاولا اکبری با اشاره به ثبت نام 87 هزار و 575 نفر در طرح پرش مسکن گفت: این تعداد در 20 شهرستان استان سیستان و بلوچستان در حوزه تحت پوشش این اداره کل برای برخورداری از این طرح ثبت نام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عطاوله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفتگو با عصر هامون اظهار کرد: در حال تبدیل شدن به واحد مسکونی است.

وی افزود: تسهیلات بانکی واحدهای مسکونی در مرکز استان 3 میلیارد و 500 میلیون ریال و سایر شهرها نیز 3 میلیارد ریال تعیین شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: برای تامین زمین مسکن در استان مشکلی وجود ندارد و دستگاه های اجرایی باید هر چه سریعتر زمین مورد نظر را در اختیار این اداره کل قرار دهند.

اکبری ادامه داد: با توجه به وضعیت حوزه مسکن در استان، می توان با تغییر هدف زمین و واگذاری زمین های مازاد به دستگاه های اجرایی، چشم انداز قابل توجهی را برای تولید مسکن برای مدت معینی در استان محقق کرد. “

وی افزود: به منظور اجرای هر چه سریعتر طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان، این اداره کل زمینی را برای دو سال ابتدایی طرح تامین کرده و این روند تا تعیین چشم انداز پروژه ادامه دارد. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید