زمین 178 هزار و 860 واحدی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان تامین شد.


ساعت: 09:57
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910492

عطا الا اکبری گفت: تاکنون در برنامه چهارساله برای ساخت 178 هزار و 860 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در این استان زمین پیش بینی شده است که بیش از 142 هزار و 204 واحد پیش بینی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، عطا اله اکبری در حاشیه بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن در زاهدان اظهار کرد: با توجه به اینکه تلاش دولت برای اجرای این طرح بر این است که عرضه و تقاضای مسکن متعادل شود. و حتی باید از عرضه فراتر رود تا قیمت مسکن کاهش یابد و از سوی دیگر با سیاست گذاری های مناسب با اجرای طرح نهضت ملی مسکن و گرفتن صاحب خانه از اقشار مختلف به ویژه جوانان و زوج های جوان هزینه مسکن را می توان کاهش داد و به تعادل نسبی در این استان رساند که تامین زمین مورد نیاز خارج از طرح پیش بینی شده پیشرو اجرای این طرح در کشور محسوب می شود.

وی گفت: 205 هزار و 135 نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان ثبت نام کرده اند که پس از فیلتر شدن متقاضیان، بیش از 75 هزار و 149 نفر واجد شرایط تشخیص داده شده اند.

دبیر هیئت مسکن استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین 19 هزار و 431 متقاضی در نهضت ملی مسکن سپرده گذاری کرده اند و 11 هزار و 961 متقاضی با پروژه ها همراه هستند.

اکبری افزود: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان برای حدود 22 هزار نفر اشتغالزایی داشته و همچنین عملکرد مطلوب بانک ها با پرداخت حدود 670 میلیارد تومان این استان را در ارائه تسهیلات بانکی برای این مهم ملی پیشرو کرده است. برنامه ریزی .

وی با اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن در اکثر نقاط این استان اجرا شده است، تصریح کرد: اجرای این طرح را به دو صورت انجام خواهیم داد به طوری که در شهرستان ها در هر جایی که امکان داشته باشد زمین را به آنها واگذار کنیم. متقاضی با در نظر گرفتن تأسیسات و سایر تأسیسات مربوطه باید توسط خودشان ساخته شود و در شهرهایی که متقاضی زیاد است به تولید انبوه می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید