ثبت نام مردان مجرد بالای 23 سال در نهضت ملی مسکن از 20 دی ماه

ساعت: 11:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798413

معاون مسکن و ساختمان وزیر مسکن با اعلام اینکه ثبت نام مردان مجرد بالای 23 سال در بیش از 700 شهر از 20 دی ماه آغاز می شود، از برنامه ریزی برای افزایش تعداد شهرهای ثبت شده در نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده در تشریح جزئیات ثبت نام مجردان و همچنین جزئیات ثبت نام طرح ملی مسکن که از 28 مهرماه آغاز شده است، گفت: بر اساس به آخرین آمار، بیش از 2479 هزار نفر سامانه ثبت نام.

معاون مسکن وزیر مسکن با تاکید بر اینکه شب گذشته مهلت ثبت نام تمامی متقاضیان به جز مردان مجرد بالای 23 سال به پایان رسید، افزود: 20 دی ماه.

محموده ادامه داد: ثبت نام مردان مجرد بالای 23 سال دارای شرایطی است که در هفته اول هفته آینده اعلام می شود و این دسته از داوطلبان باید به این امر توجه کنند.

وی تصریح کرد: ثبت نام مردان مجرد بالای 23 سال در شهرستان هایی که باز هستند در حال انجام است و قرار است به زودی در سایر شهرهایی که زمین در اختیار دارند ثبت نام کنند که به محض فراهم شدن شرایط جزئیات آن اعلام خواهد شد. ملاقات کرد.

بنابراین گزارش مجردان پس از ابلاغ نهایی دستورالعمل مشروط بر تنظیم تعهدنامه محضری جهت ارائه قرارداد در زمان واگذاری واحد مسکونی بر اساس طرح پیشنهادی در طرح ملی مسکن قابل ثبت است. متن اطلاعیه، در صورتی که در زمان انتقال موثر نباشد، قرارداد انتقال سهام فسخ می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید