ثبت نام افراد مجرد در نهضت ملی مسکن از ساعت 12 امروز آغاز می شود

ساعت: 08:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799297

معاون مسکن و ساختمان وزیر مسکن گفت: مردان مجرد بالای 23 سال از ساعت 12 ظهر امروز (دوشنبه) یک ماه فرصت دارند تا در نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه ملی مسکن از ساعت 12 امروز (دوشنبه) 20 دی ماه برای ثبت نام مردان مجرد بالای 23 سال باز است.

وی تصریح کرد: ثبت نام تا 20 بهمن در سراسر کشور ادامه دارد و این بار تمدید نخواهد شد.

محمودزاده گفت: جزئیات شرایط ثبت نام در سامانه قیمت معرفی شده و تمامی افراد مجرد بالای 23 سال باید با اطلاع از شرایط ثبت نام ثبت نام کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پیش از این حداقل سن برای مجردان 25 سال اعلام شده بود که به 23 سال کاهش یافته است، افزود: افراد مجردی که در این طرح ثبت نام می کنند باید تا لحظه زایمان ازدواج کرده باشند، در این صورت قیمت واحد با توجه به تخصص روز برای داوطلبان محاسبه می شود.

به گزارش ایرنا، از 28 مهر تا 15 دی ماه نخستین مرحله ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن با ثبت نام 2.5 میلیون نفر در سامانه saman.mrud.ir به پایان رسید.

امکان ثبت نام برای این دسته از داوطلبان که ثبت نام آنها از 28 مهرماه 1379 آغاز شده بود و از مرحله اول در محدوده 520 شهر بودند، در نیمه شب 15 دی ماه 1400 پایان یافت. نامزدهای شهرستان هایی که اخیراً به طرح ملی جابه جایی مسکن همچنان می تواند در این درخواست برای ثبت نام اقدام کند، زیرا آنها دو ماه از شروع دوره ثبت نام فرصت دارند.

در 674 شهر هنوز ثبت نام نهضت ملی مسکن آغاز نشده است اما بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی بازگشایی این شهرها نیز در دستور کار قرار دارد که با رفع نیاز تجهیزات به تدریج اعلام می شود. و توسعه سیستم

انتهای پیام/
منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید