ثبت نام 35 هزار داوطلب در نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری

ساعت: 10:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799623

حسینعلی مقسودی از ثبت نام بیش از 35 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حسینعلی مقسودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از ثبت نام بیش از 35 هزار نفر در نهضت ملی مسکن استان خبر داد و گفت: از این تعداد 10 هزار نفر در شهرکرد واجد شرایط شناخته شدند.
وی در خصوص تکمیل مدارک ثبت نامی افزود: تاکنون برای 4000 داوطلب با استناد به میزهای دولتی برای تکمیل مدارک پیامک ارسال شده است و تا پایان ماه جاری برای تمامی داوطلبان واجد شرایط پیامک ارسال خواهد شد. “
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در خصوص ثبت نام کاندیداها در شهرستان ها نیز گفت: در شهرستان ها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی معرفی شده است و به زودی این مراحل برای شهرستان ها آغاز می شود.
مقصودی با توجه به تایید نهایی پرونده متقاضیان افزود: کارگروهی در اداره مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بهتیاری تشکیل شده است تا به سمت بررسی و نهایی شدن اسناد و مدارک پیش برود. پاسخگویی به مشکلات نامزدها
وی همچنین به ثبت نام مجردان در این طرح اشاره کرد و ادامه داد: ثبت نام مجردان بالای 23 سال از روز دوشنبه آغاز شد; و تا یک ماه ادامه خواهد داشت.
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: افراد مجرد در هنگام تحویل واحدها باید مدارک ازدواج خود را ارائه دهند. در غیر این صورت قیمت واحد بر اساس نرخ کارشناسی روزانه برای آنها محاسبه می شود.
مقصودی همچنین از پایان مهلت ثبت نام برای شهرهایی که سامانه از ابتدا فعال شده است، خبر داد. در 6 ژانویه اعلام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید