بیش از 81 هزار نفر در نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری ثبت نام کرده اند


ساعت: 11:07
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910253

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان:

باقری با اشاره به اینکه در ساخت مسکن ملی در این استان پیشرفت خوبی داشته ایم، گفت: تعداد کل ثبت نام کنندگان در این استان 81 هزار و 892 نفر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی باقری رئیس مسکن و راه سازی و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی با اشاره به اینکه در ساخت مسکن ملی در این استان پیشرفت خوبی داشته ایم، گفت: تعداد کل ثبت نام کنندگان در این استان 81 هزار و 892 نفر است.


وی با بیان اینکه کل سهمیه این استان در طرح نهضت ملی مسکن چهارمحال و بختیاری سالانه 40 هزار و 927 نفر است، تصریح کرد: سالانه 10 هزار و 231 واحد باید تحویل مردم شود.


باقری گفت: ساخت 1224 واحد در بند 34 ماندریه که در مرحله پشت بام و ستون است آغاز شده و بنیاد مسکن به عنوان مدیر اجرایی در حال تکمیل آن است.


معاون مسکن و راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: مردم هزینه ساخت را پله به پله پرداخت می کنند و کمک های دولتی هم تزریق می شود، مراحل واریزی از مردم بستگی به پیشرفت فیزیکی دارد. پروژه ها

وی با اشاره به اینکه قراردادها با پیمانکاران به مدت 24 ماه منعقد شده است، افزود: با توجه به سرد بودن هوای چهارمحال و بختیاری، این احتمال وجود دارد که در فصل زمستان کارها کمی به تاخیر بیفتد.


باقری خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت مواد لازم باید افزایش یابد، اما صحبت هایی نیز در خصوص افزایش تسهیلات صورت گرفته که از طریق رسانه ها اعلام می شود.


معاون مسکن و راه سازی و شهرسازی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: تمامی واحدهای این طرح در منظره ساخته می شود چرا که اراضی تعیین شده باید جزو منابع ملی، در محدوده شهری باشد و امکان داشته باشد. سکونت


وی افزود: سایت ها در مدت 24 ماه به پیمانکاران واگذار شده و در صورت عملکرد خوب پیمانکاران و واریز پول مردم به موقع، بلوک ها در پایان شهریور ماه سال آینده آماده واگذاری می شود.


باقری بیان کرد: گروه های عمرانی در این استان هنوز کار عمرانی را آغاز نکرده اند و کم و بیش در حال ساخت هستند اما پروژه هایی که در دست دولت است از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید