بیش از 632 هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند

ساعت: 11:24
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780354

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از سوی وزارت راه و شهرسازی، بیش از 632 هزار نفر در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت راه و شهرسازی یک ماه پس از ابلاغ قانون جهش مسکن برای ثبت نام متقاضیان مسکن، سامانه سامان را راه اندازی کرد. داوطلبان واقعی می توانند با چهار شرط ازدواج و به عنوان سرپرست خانوار، حداقل 5 سال سکونت در شهر مورد تقاضا، بدون ملک شخصی به سایت saman.mrud.ir مراجعه و در نهایت از ابتدای سال جاری از تسهیلات دولتی استفاده نکنند. انقلاب در مسکن.ثبت نام .

زنان مجرد بالای 35 سال، معلولان جسمی و ذهنی بالای 20 سال می توانند در قانون پرش مسکن (نهضت ملی مسکن) شرکت کنند.

بر اساس آخرین آمار 632 هزار و 200 نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که به آن اجرای قانون جهش مسکن نیز گفته می شود. لازم به ذکر است ثبت نام تا 28 آبان ماه ادامه دارد.

به گفته معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، در این طرح از تمامی تجربیات پروژه های حمایتی قبلی که توسط دولت اجرا شده است استفاده می شود تا در صورت وجود نواقص و مشکلات، دیگر تکرار نشود و در صورت داشتن نکات مثبت، آنها را بررسی کنند. در اجرای پروژه جدید تقویت خواهد شد.

سامانه قیمت گذاری یک ماه پس از ابلاغ قانون جهش مسکن توسط رئیس دولت سیزدهم در 7 مهرماه اعلام شد. به گفته معاون مسکن وزیر مسکن، نظارت همزمان با ثبت نام و در مراحل مختلف انجام می شود. پذیرفته شدگان سایر مراحل پایش پس از نظارت اولیه و احراز صلاحیت به اداره کل راه و شهرسازی استان معرفی می شوند تا سابقه سکونت 5 ساله خود را بررسی و در نهایت با تایید نهایی، تسهیلات دریافت کرده و مسدود شده را افتتاح کنند. حساب به نام آنها در بانک تسهیلات. اهداکنندگان معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید