108 هزار گیلانی در سامانه نهضت مسکن ملی ثبت نام کرده اند


ساعت: 15:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900933

مدیر امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اینکه سهمیه واحدهای مسکن ملی گیلان 90 هزار واحد است، گفت: در مجموع 108 هزار متقاضی در سامانه ملی ترافیک مسکن ثبت نام کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، حسین کشاورز، مدیر امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی گیلان در گفت وگویی درباره ثبت نام گیلانی ها در طرح نهضت ملی مسکن گفت: در مجموع تعداد ثبت نام ها خوب بود. و مردم بسیار مهمان نواز بودند، اما برخی از آنها واجد شرایط نیستند. که از لیست حذف شده اند.

وی دلایل ثبت نام افراد فاقد صلاحیت را متفاوت می داند و می افزاید: برخی افراد با ثبت نام در این سامانه می خواهند خانه دوم و سوم بگیرند که البته به دلیل اینکه این طرح برای اسکان بی خانمان ها است، اجازه نمی دهند. خوب.

مدیر مسکن اداره کل راه و شهرسازی گیلان خاطرنشان کرد: افرادی که صلاحیت لازم را ندارند تحت هیچ شرایطی مسکن ملی نخواهند گرفت.

کشاورتس ادامه داد: در مجموع 108 هزار متقاضی در سامانه ملی نهضت مسکن ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه سهمیه واحدهای مسکن ملی گیلان 90 هزار واحد است، تصریح کرد: این میزان واحد باید تا پایان دولت سیزدهم به متقاضیان تحویل داده شود.

کشاورز در خصوص میزان پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن ملی گیلان گفت: درصدهای پیشرفت فیزیکی در شهرهای مختلف متفاوت است. برای متقاضیانی که درخواست اولیه را تکمیل نکنند، ساخت سایت آنها آغاز نخواهد شد.

وی در خصوص وضعیت اجاره بهای خانه و میزان افزایش نیز گفت: براساس ابلاغیه منتشر شده، اجاره بهای خانه نباید بیش از 20 درصد افزایش یابد.

مدیر مسکن گیلان افزود: درست است که برخی از مالکان تنها با اجاره خانه مستاجر امرار معاش می کنند و با توجه به تورم، انتظار دارند با تمدید قرارداد قطعا اجاره بها افزایش پیدا کند، اما ما نیاز داریم جایی که ممکن است روحیه داشته باشند. یکدیگر.

کشاورتز گفت: همانطور که بسیاری از صاحبخانه ها در طول ویروس کرونا با مستاجران مدارا کردند، امیدواریم آنها همچنان به رحمت خود ادامه دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید