ثبت نام بیش از 41 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری

ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802762

حسینعلی مقسودی گفت: 41 هزار و 459 نفر در استان برای طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد 21 هزار و 88 نفر واجد شرایط شناخته شده اند که از مجموع 25 هزار و 155 نفر در شهرکرد ثبت نام کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حسینعلی مقصودی، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی مسکن استان گفت: کل نیاز این استان 51 هزار و 158 واحد مسکونی است و در محدوده نهضت ملی مسکن باید 12 هزار و 779 واحد مسکونی وجود داشته باشد. سالانه می سازد.

وی افزود: شمارش، شناسایی و تملک زمین های مورد نیاز، توزیع برنامه اجاره بافت های فرسوده شهری و سهم بخش خصوصی، توزیع برنامه مسکن روستایی بین روستاهای استان و غیره. نهضت مسکن ملی در سال 141.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۴۱ هزار و ۴۵۹ نفر در استان در نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از مجموع ۲۵ هزار و ۱۵۵ نفر ثبت نام شده ۲۱ هزار و ۸۸ نفر واجد شرایط هستند که در شهرکرد هستند.

مقصودی گفت: اقامت فرد در شهر باید به صورت دستی کنترل شود. این امر مشکلاتی را ایجاد کرد، بنابراین این فرآیند برون سپاری انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: 17 هزار و 629 نفر در چهارمحال و بختیاری در برنامه اقدام ملی مسکن در سال 98 ثبت نام کردند که از این تعداد 6 هزار و 629 نفر واجد شرایط شناخته شدند و در نهایت 4 هزار و 382 نفر ودیعه اولیه را پرداخت کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: 29 هزار و 652 خانوار در استان برای دریافت وام مسکن ثبت نام کرده اند و 143 میلیارد تن تسهیلات به 8 هزار و 60 متقاضی پرداخت شده است.

مقسودی گفت: برای اجرای طرح ملی مسکن نیازی به همکاری شهرداری ها نیست و اداره کل مدیریت منابع طبیعی و حوضه های آبی باید در تامین زمین از اراضی ملی همکاری کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید