طرح آبرسانی در دو شهر بوشهر اجرا می شود


ساعت: 09:36
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901045

ایزدپناه گفت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از سال 1396 طرح ملی آبرسانی را برای ارتقای سطح سالم آب شرب و رفع مشکلات زندگی خانواده های روستاهای فقیرنشین که با خشکسالی مواجه هستند آغاز کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پساس، مراسم افتتاحیه طرح ملی نذر آب مهرماه امسال با حمایت و همکاری فرمانداران دشتی و عسلویه، اداره کل بنادر و دریانوردی خیرین بوشهر و پتروشیمی نوری به میزبانی جمعیت هلال احمر برگزار شد. استان بوشهر در روستای کاردنه شهرستان دشتی.

در این مراسم احسان ایزدپناه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به فعالیت های گسترده خیریه جمعیت هلال احمر در روستاهای کم برخوردار استان گفت: طرح ملی آبرسانی که همه ساله در حال انجام است. مشارکت خیرین فرصت مناسبی برای محرومیت زدایی این مناطق است و با توجه به قرار گرفتن استان بوشهر در اقلیم گرم و خشک کشور، هلال احمر تمام توان خود را برای کمک به مناطق کم آب به کار می گیرد.


2064photo 2022 10 03 17 08 40 خبر خاکستری

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از سال 1396 کمپین ملی آبرسانی را برای ارتقای سطح بهداشتی آب شرب و رفع مشکلات معیشتی خانواده های روستاهای فقیرنشین که با خشکسالی مواجه هستند راه اندازی کرده است و امسال نیز با توجه به دو موضوع خشکسالی و کاهش بارندگی، اجرای این طرح را در شهرستان های دشتی و عسلویه در دستور کار قرار داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به اینکه سه روستای کاردنه، کشتی بشاک دهستان دشتی و گود آخوند از توابع عسلویه تحت حمایت و محرومیت زدایی از طرح ملی آب نذر هستند، افزود: این طرح تنها به تامین آب آشامیدنی در هر سه محور بهداشت و درمان، معیشت و خدمات کشوری معرفی شده است.

لازم به ذکر است: تیم های BHCU معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی و تیم های سحر معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان بوشهر خدمات مختلفی از جمله پزشکی، دارویی، درمانی، فرهنگی و بازی های کودکانه را در این مناطق ارائه می کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید