استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان برای ریشه کنی بیکاری در کردستان / تحقق شعار سال تلاش جهادی دولتمردان است.


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817433

معلم لحمان محمدیان با بیان اینکه تلاش جهادی دولت مردمی برای اجرای شعار سال نیاز است، گفت: یکی از راهکارهای اصلی ریشه کنی بیکاری در استان کردستان استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ماموستا لقمان محمدیان امام جمعه بیجار در گفتگو با خبرنگار کُردتودی گفت: مسئله معیشت و ثبات اقتصادی جامعه در اسلام بسیار مهم است، چرا که بسیاری از عبادات، فداء و فداء مبتنی بر گذشت و اقتصاد است.

وی افزود: در احسن القصص یکی از ده نکته مهم سیاسی اجتماعی، اداره جامعه انبار و مدیریت معیشت مردم و تامین مایحتاج مردم در مواقع سخت است.

ماموستا محمدیان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی دنیا و به ویژه مردم ایران اسلامی شعار سال را تولید علم بر پایه اشتغال نامیدند.

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: این تلاش خالصانه و جهادی می طلبد که مسئولان کشور برای تحقق اهداف شعار 24 ساعته تلاش کنند.

وی افزود: متأسفانه مسئولان زیادی بدون تعارف شعارهای سال های گذشته که از سوی مقام معظم رهبری در فرآیند تولید بیان شده محقق نشده است. به آنها؛ اقدام مجدانه و جهادی انجام دهید.

ماموستا محمدیان گفت: درخواست ائمه جمعه و خبرنگاران و خبرنگاران و رسانه ها از مسئولان و همکاری سرمایه داران و عموم مردم برای تحقق شعار سال باید جدی گرفته شود.

وی افزود: امید آفرینی در برابر زحمات دشمن و رسانه های معاند و آثار روانی آن در جامعه از وظایف رسانه های انقلابی است و تریبون های رسمی نماز جمعه در بین مردم از دیگر وظایفی است که در سال نو.”

امام جمعه اهل سنت بیجار افزود: مبارزه با قاچاق، حمایت از تولید داخلی، تلاش برای توسعه و گسترش افکار نوین مبتنی بر دانش، راه اندازی کارگاه و کارخانه در مناطق مرزی، حمایت و اشتغال کشاورزان مظلوم و حمایت از فارغ التحصیلان، عقیدتی ها و جوانان کشور برای حفاظت از مرزها، حذف بوروکراسی سختگیرانه برای صدور مجوز و تقویت سیستم صدور مجوز رسمی و تسهیلات قانونی در این زمینه، مطالبات نخبگان جامعه از نکات مهم برای اجرای شعار سال است.

ماموستا محمدیان گفت: یکی از راهکارهای اصلی ریشه کنی بیکاری در استان کردستان استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید