فرمانداران و مراکز دانش بنیان باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند


ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818213

محمود حسینی پور گفت: عظمت استان مازندران و ظرفیت عظیم آن باید در عمل نمایان شود و مدیران و فرمانداران، مراکز دانش بنیان و دانشگاه ها برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سیدمحمود حسینی پور امشب در نشست نوروزی با استانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان مازندران با عنوان اینکه در اولین روز عید توفیق در خدمت برخی از مدیران حوزه هزار جریب نکا قرار گرفتیم. اولین استانی که مورد توجه قرار خواهد گرفت. مقام معظم رهبری شدیم و معظم له با ابراز خرسندی از کار ارزشمند مردم مازندران، خاطرنشان کردند: این بزرگترین نعمتی است که در عید نوروز به ما داده شده است و امیدواریم با همین روحیه مسیحی مقام معظم رهبری و معنویت. معظم له در استان ما فرمودند بگذارید یک سال بگذریم تا مشکلات اکثر مردم حل شود.

وی با بیان اینکه عید روزی است که هیچ گونه محرومیت و ناهنجاری در استان وجود ندارد و همه مردم استان در روحیه خوب و وضعیت اقتصادی و معیشتی مساعد هستند اما اکنون نمی توان چنین احساس عید را اعلام کرد. : ظرفیت خوبی که در استان وجود دارد، نیازمند ساماندهی مسائل و مشکلات با تلاش شبانه روزی و تکمیل برنامه های عمرانی مازندران در ابعاد مختلف هستیم.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه آنچه همه مدیران استان و کارکنان دستگاه های مختلف ما باید در آستانه ماه مبارک رمضان مد نظر داشته باشند این است که در ماه مبارک مردم ما همواره به محرومان و محرومان توجه داشته اند. فقیر استان گفت: اقدامات متفاوتی از سوی آژانس انجام می شود و سبدهایی بین خانواده های مختلف توزیع می شود.

حسینی پور با تقدیر از همه کسانی که در سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور به استان نقش داشتند، خاطرنشان کرد: این سفر برکات خوبی برای استان بود و برای اولین بار پس از گذشت دو سه روز از سفر، اعتبارات و قول هایی داده شد.

وی ادامه داد: پروژه هایی که سال ها در استان ناتمام مانده اند به زودی فعال و تکمیل می شوند و با توجه به تداوم این پروژه ها قطعا امیدی در دل مردم خواهد بود. اگر چه این مقدمه راه است.

استاندار مازندران با بیان اینکه امسال کارهای زیادی در استان داریم که باید با همت و مدیریت جهاد محقق شود، گفت: به شعار سال و منویات مقام معظم رهبری و سنوات ایشان. ; در نظر داشته باشید که آنها مسئولیت و مأموریت سنگینی دارند.

حسینی پور گفت: در عمل به اصرار رهبری لبیک باید بگوییم که این لبیک رضایت و رضایت مردم را به همراه خواهد داشت و مردم هستند که از اقدامات و دستاوردهای ما متنعم می شوند و هر کارمندی که روی می آورد. شعار مقام معظم رهبری: «او می داند از الان چگونه شروع کند و یک روز یک روز است و نباید به تعویق بیفتد.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها باید با استفاده از مراکز دانش بنیان استان در راستای اجرای شعار سال تلاش کنند، یادآور شد: در شهرستان ها فرمانداران باید مراکز دانش بنیان راه اندازی کنند چرا که تولید باید دانش بنیان باشد. این دستور رهبر معظم انقلاب است و باید اجرا شود. احساس می کنم یکی از مخاطبان اصلی شعار سال جدید رهبری می تواند استان مازندران باشد و رسالت متولیان امر در عرصه جهاد کشاورزی بسیار سخت است و وضعیت کشاورزی استان نیاز به تغییر دارد. مدیران این بخش

این مقام مسئول تصریح کرد: عظمت این استان و ظرفیت عظیم الهی باید در عمل نمایان شود، لذا استانداران و فرمانداران، مراکز معرفت و دانشگاه ها باید تلاش کنند. با انگیزه و اراده الهی می توانیم همه روستاهای روستا را متحول کنیم و مدیران باید در عمل و میدانی به لمس مشکلات مردم نزدیک شوند. مدیران فقط در حوزه می توانند مشکلات مردم را حل کنند.

وی تاکید کرد: مدیران در دستگاه های اجرایی با بسیج همه نیروها می توانند منشأ تحولات بزرگی در استان باشند. ما باید فقر را در این استان که از مقام معظم رهبری انتظار می رود ریشه کن کنیم.

حسینی پور افزود: پیام مقام معظم رهبری به مردم مازندران در سفر اخیر مدیران به هزار جریب، باشد که مدیران باید تلاش کنند چرا که زحمات مدیران دیده می شود. کار کردن برای مردم در این شرایط سخت امروز ضروری است و یک ارزش است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید