تحقق شعار سال در گرو حرکت کارگزاران کشور به سمت دانش بنیان/پژوهش است. حلقه مفقوده رونق تولید در صنعت است


ساعت: 12:15
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822824

زهرا مسگری گفت: شرکت های دانش بنیان از فناوری برای تسهیل فرآیند تولید استفاده می کنند بنابراین توجه به این حوزه می تواند باعث رونق تولید و بازگرداندن رونق اقتصاد کشور شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا مسگری کارآفرین در حوزه خدمات سرامیک در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: دستگاه های اجرایی باید به اهمیت پژوهش در هر زمینه ای پی ببرند.

وی ادامه داد: زمانی که بر اهمیت پژوهش در صنعت و تولید تاکید شود، می توان از ظرفیت شرکت های دانش بنیان استفاده کرد.

این کارآفرین با بیان اینکه 10 سال است که در زمینه ظروف پلاستیکی فعالیت می کنم، افزود: متأسفانه کمبود اطلاعات و اطلاع رسانی پایین باعث شده مردم از مزایای این ظروف آگاهی کامل نداشته باشند.

مسگری گفت: بسیاری از ظروفی که مردم در آنها می پزند سرطان زا هستند و خانواده ها را با خطر جدی مواجه می کند، زیرا این ایرادات در ظروف سرامیکی وجود ندارد.

وی گفت: شعار 1401 کارکنان و کارگزاران را متوجه تحقیقات و فناوری های نوظهور کرده است و امیدواریم در حد شعار باقی نماند.

این کارآفرین گفت: برای حمایت از ایده خود از کنفرانس استارت آپی در بسیاری از کشورهای دنیا حمایت کردم و با حمایت از محصولات با تحقیقات توانستیم بخشی از فروش خود را از طریق صادرات تضمین کنیم.

مسگری ادامه داد: متأسفانه سهل انگاری در تحقیقات باعث شده تا اهمیت شرکت های دانش بنیان در کشور دیده نشود.

وی گفت: شرکت های دانش بنیان از فناوری برای تسهیل فرآیند تولید استفاده می کنند بنابراین توجه به این حوزه می تواند موجب رونق تولید و بازگرداندن رونق اقتصاد کشور شود.

این کارآفرین گفت: بی توجهی به تولید محصولات تولید شده توسط شرکت های دانش بنیان باعث می شود در حوزه اقتصاد دچار کمبودهایی شویم. این اتفاق نیفتاد.

مسگری در پایان خاطرنشان کرد: کارگزاران و مسئولان باید با قدردانی از شرکت های دانش بنیان زمینه توسعه فعالیت خود را در کشور فراهم کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید