جریان مطالبات مردمی برای حرکت قوی در راستای تحقق آرمان های انقلاب/ ارتقای حکومت حلقه مفقوده امت و حکومت است.

وی افزود: امروز افرادی که وارد عرصه مطالبه گری شده اند عقلانیت خود را صرف این موضوع کرده اند و بر اساس نیاز جامعه وارد میدان شده اند. دیدن این موج بزرگ در ما هیجان و شادی ایجاد می کند.

دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: ارتقای حکومت داری حلقه مفقوده امت و دولت است و خوشبختانه جوانان انقلابی و شجاع برای تحقق این امر در جلسات مطالبه گری شرکت می کنند.

این مقام مسئول اذعان داشت: در دیداری که سال گذشته با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان فرمودند که امروز از نظر کمی و کیفی نسبت به گذشته از نظر مطالبه گری و مردمی شدن پیشرفت داشته ایم.




بدن های خواستار نقشی در تسهیل امور دارند

عبودیان گفت: انجمن های مطالبه گری در تسهیل امور نقش دارند و این روند محصول سال ها تلاش است.

دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: این نکته قابل توجه است که شاید بدنه عمومی دولت و مدیران میانی همچنان درخواست ها را قبول نمی کنند، اما برعکس می بینیم که رئیس جمهور در رأس دولت به راحتی نظارت عمومی را می پذیرد و می خواهد. ایناهاش.

وی افزود: اکنون که تبلور جریان جست و جو در حال انجام است، این مدل نیاز به گسترش در قالب گفتمان دارد.

ابوتیان یادآور شد: مسئله حکومت مردمی و مردمی شدن حکومت در سیره ائمه و آیات قرآن کریم به وضوح مشهود است و در این شکی نیست.




دموکراتیک شدن حکومت وجه تمایز ایران با سایر کشورهاست


این مقام مسئول گفت: مطالبات مردم و مردمی شدن حکومت از شاخصه های جمهوری اسلامی ایران از دیگر کشورهاست.

وی گفت: در تریبون هایی که به دنبال آن هستیم شاهد ارائه ایده های ناب با کمترین هزینه هستیم که استفاده از آن می تواند سطوحی از تصمیم گیری را در قشر عمومی جامعه ایجاد کند.

دستیار ویژه رئیس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: با وجود همه تهدیداتی که در این سال ها با آن مواجه بوده ایم، این بیداری و آگاهی که در بحث حاکمیت و مطالبات ایجاد شده بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید