ارتش در راستای خودکفایی و آمادگی دفاعی گام های بلندی برداشته است/ ارتش آماده ایفای نقش در حفظ و گسترش آرمان های انقلاب اسلامی است.


ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822942

فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان با تاکید بر اینکه ارتش در راستای خودکفایی و آمادگی دفاعی گام های بلندی برداشته است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب اسلامی متولد شد و حیات جدید خود را در سال 1394 آغاز کرد. آتش و خون.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; سرهنگ جلال صالحی در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی با تبریک روز ارتش و درود بر روح مطهر حضرت امام خمینی (ره) و شهدای دفاع مقدس و شهدای ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از ایران آغاز به کار می کند. زندگی جدید او در میان آتش و خون.

وی با بیان اینکه ارتش تاکنون فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته و پس از گذراندن چندین آزمون سربلند و سربلند بر سر استقلال ایستاده است، گفت: ارتش این افتخار و سربلندی را به قیمت خون به دست آورده است.

فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان گفت: در اوایل انقلاب که ضدانقلاب داخلی و استعمارگران شرق و غرب متحد شدند و توطئه های جدیدی را علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی، فرزندان ملت در ارتش و سپاه تدارک دیدند. انقلاب اسلامی و بسیج مردمی برای دفاع از انقلاب که حاصل خون هزاران شهید تشنه خون بود و در دسترس ملت بیدار و بیدار ایران اسلامی بود، با قدرت به دفاع پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: فرزندان ملت تاریخ انقلاب اسلامی را با خون خود نوشتند، گفت: به یاد داریم زمانی که ارتش صدام قصد فتح خوزستان و براندازی جمهوری اسلامی را داشت، ارتش جمهوری اسلامی ایران کاملا آماده و مجهز بود. در مقابل دشمن به پا خیزید و به قیمت خون پاک افسران، درجه داران و سربازان ارتش از میهن و انقلاب اسلامی دفاع کنید.

صالحی گفت: جایگاه والای ارتش جمهوری اسلامی ایران و توانمندی های آن در اختراعات، ابتکارات و خلاقیت در تجهیزات و آمادگی رزمی در برابر انواع تهاجم و تجاوزات بیگانه مرهون معمار کبیر انقلاب اسلامی است. مقام معظم رهبری

وی با بیان اینکه در فروردین 57 خمینی (ره) را دارم، با توجه به اتفاقاتی که در کشور می گذشت، او بیش از هرکس دیگری به نقش حساس ارتش و ارتش در انقلاب و دفاع از آن آگاه بود، ادامه داد: چرا خمینی (ره) دارم از انحلال ارتش جلوگیری می کند.

فرمانده تیپ مستقل 216 زرهی زنجان با بیان اینکه ملت ایران از ترس امام خمینی (ره) و حمایت بی منت از فرزندان خود در ارتش جمهوری اسلامی، گفت: و این اقتدار در دست امام خمینی(ره) است.

وی تصریح می کند: ارتش در اوایل انقلاب با چهره ای متفاوت از گذشته در کنار انقلاب قرار گرفت و به مقابله با توطئه های تبلیغاتی و فرهنگی ضدانقلاب داخلی پرداخت و با انواع عناصر خودپرست و میهن پرست که هرج و مرج ایجاد کرده بود مقابله کرد. در ایران.

صالحی گفت: ارتش با تقدیم صدها شهید از روزهای اول انقلاب اسلامی، اطاعت از ولی فقیه و وحدت با ملت را ثبت کرده است. توسعه و خلق حماسه‌های بی‌نظیر در عرصه دفاع مقدس وفاداری او به انقلاب و آرمان‌های انقلاب را ثابت می‌کند.

وی با بیان اینکه ارتش در راستای خودکفایی و آمادگی دفاعی گام برداشته است، گفت: ارتش با استفاده از ایمان و اعتقادات خود در کار خود، توان دفاعی گسترده کشور را در برابر هرگونه تهاجم احتمالی خارجی نشان داده است.

فرمانده تیپ مستقل 216 زرهی زنجان گفت: نسل های آینده در تاریخ خواهند دید که ارتش خدا و ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران در 8 سال دفاع مقدس بیش از 48 هزار شهید و 270 جانباز تقدیم کردند. انقلاب اسلامی رهبر قدرشناس و ملت ایران.«او به دین عمل کرد.

وی افزود: امروز اعتقاد راسخ داریم که ارتش ولایت با پشتوانه مردمی تحت امر فرماندهی کل قوا، جانباز حفظ و نشر آرمان های انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید