استقبال جهادگران از دوران مرسوم خدمت در هرمزگان/ارتش هرمزگان گام های بلندی را برای گروه های جهادی رقم زده است.


ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902872

حجت الاسلام والمسلمین دراچکار از همکاری و همراهی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان برای ایفای نقش هر چه بیشتر جهادگران بسیجی در این استان قدردانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین محسن درسکار رئیس مجمع جهادگران کشور در گفت و گو با خبرنگار هرمز گفت: امروز موفق شدیم در ایام معمول خدمت در استان هرمزگان در جمع جهادگران هرمزگانی باشیم که خالصانه خود را وقف نظام و انقلاب کردند.

رئیس مجمع جهادگران کشور به استقبال بسیار خوب دوران خدمت در هرمزگان اشاره کرد و گفت: مسئولین کارگروه های تخصصی مجمع جهادگران استان هرمزگان و اعضای آن و مسئولین محترم که از جهادگران صدیق بودند حضور داشتند. در جلسه.

درسکار تصریح کرد: در این دیدار از معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان جناب آقای دکتر کامرانی خواستم که از گروه های جهادی حمایت و مساعدت ویژه ای داشته باشند. زیرا منویات مقام معظم رهبری بر همین موضوع استوار است که نهادها و سازمان های پشتیبان توانمند از گروه های جهادی که امروز در خدمت مردم هستند حمایت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: از فرمانده سپاه استان هرمزگان و مجموعه بسیج سازندگی که صراحتا مجموعه ای مقتدر و منسجم در امور مجلس عالی و مجمع جهادی کشور هستند تشکر و قدردانی می کنم که رئیس خود مجلس گام بزرگی برداشته و از گروه های جهادی حمایت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید