اعلام آمادگی گروه های جهادی کشور برای حضور میدانی در غرب هرمزگان/ عملیات آواربرداری با تلاش جهادگران بسیجی پیش رفت.


ساعت: 14:48
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880838

درسکار با تاکید بر اینکه مجامع جهادی در کشور آماده کمک و مساعدت هستند گفت: عملیات آواربرداری با تلاش جهادگران بسیجی پیشرفت داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام درسکار رئیس مجمع عالی جهادگران کشور با حضور در منطقه زلزله زده غرب هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز گفت: به خانواده های آسیب دیده تسلیت می گویم و برای بازماندگان آرزوی سلامتی دارم. بستگان تحت تأثیر قرار گرفته است.

رئیس مجمع عالی جهادگران کشور با اشاره به پخت روزانه 5 هزار وعده غذا توسط موکب های ستاد اربعین هرمزگان گفت: زلزله 6 روستای بندرلنگه را لرزاند.
دراشکار با بیان اینکه بیشترین خسارات زلزله غرب هرمزگان مربوط به روستای سایه خوش بوده که خسارت آن تقریباً 100 درصد بوده است، تصریح کرد: بحمدالله عملیات آواربرداری آغاز شده و گروه های جهادی بومی در حال امداد رسانی هستند.
وی با تاکید بر اینکه نیازی به نیروهای جهادی و اعزام آن ها از استان های دیگر نیست، گفت: با توجه به گرما و رطوبت زیاد، سرپناه، کولر، پتو و موکت برای اسکان روستاییان مهیا شود.
رئیس مجمع عالی جهادگران کشور افزود: تنها گروه های جهادی که دارای نردبان و بیل مکانیکی هستند با هماهنگی مسئول سازندگی استان هرمزگان می توانند خدمت رسانی کنند.
دراشکار با تاکید بر اینکه مجامع جهادی در کشور آماده امداد رسانی و امداد رسانی هستند، خاطرنشان کرد: با تشکر از فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئول بسیج جهادی استان هرمزگان، سازمان ها و نهادهایی که در صحنه حضور داشتند. از اولین ساعات زلزله . و متشکرم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید