جهادگران بسیجی برای معرفی جوانان یزدی به جهادگران / اخلاق حسنه و عمل مؤمنانه; کار جهادی نیاز است


زمان: 13:17
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836902

فاطمی گفت: خدمات عدالت خواهی و پیشرفت باید عمومی شود که این امر وظیفه جهادگران را در این زمینه سخت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، مهران فاطمی استاندار یزد صبح امروز در آغاز رزمایش جهادی فاطمیون که صبح امروز در سپاه الغدیر استان یزد برگزار شد از تلاش ها و مساعدت های جهادگران بسیجی در جدیدترین استان یزد تقدیر کرد. سیل زد و گفت: ارزشمندتر از تشکر از امثال من است که بتوانم زحمات آنها را بپردازم و خدا را برای شما و همه جهادگران شکر کنم.

استاندار یزد افزود: کار جهاد نشأت گرفته از ایمان و استفاده از ظرفیت وجودی انسان در حد امکان است که ایمان و توانایی های وجودی انسان حدی ندارد و نمی توان حد نهایی را برای آنها ابداع کرد.

کاتمی ادامه داد: انسان هر روز می تواند بر ایمان خود بیفزاید و هر چقدر از ظرفیت وجودی خود استفاده کند باز جای کار دارد و لذا می توان همه جهادگرانی را که مرتکب آن می شوند صدها برابر کرد.

استاندار یزد تشویق فکری، عملی و فکری جهادگران بسیجی را تعیین کننده دانست و خاطرنشان کرد: اما تعمیر در و دیوار خانه دهقان نیازمند به کار جهادگران روشنایی، معنویت و ارزش داد و نباید آن را دست کم گرفت. .

وی گفت: خدمات عدالت و پیشرفت باید علنی شود که این امر وظیفه جهادگران را در این زمینه تشدید می کند و از این رو نیاز به انفاق، همکاری و منفعت برای مردم، قیام علیه جوانان یزدی و زمین گیر شدن آنان است. .

استاندار یزد گفت: بسیج و جهاد رسمی بیش از نفع دیگری به دست شما جهادگران می رسد چرا که رسیدگی به منافع شخصی به نفع دیگران موجب روشن بینی و اراده و بالاتر از آن رضای الهی می شود.

فاطمی خاطرنشان کرد: در محیط رسمی و کار جهادی عطر ایمان را با اخلاق حسنه، عمل مؤمنانه، دوری از منکرات و التزام به مستحبات پر کرد و از مشارکت مردم و جوانان منطقه غافل نشوید و خود را مجهز کنیم. رسیدن به اهداف مقدس جهادگران ما در اختیار شما خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید