بیش از 150 گروه جهادی بسیجی در حال کمک به سیل زدگان یزدی هستند


ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886846

دهقان حسینی معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد گفت: بیش از 150 گروه جهادی در مناطق سیل زده یزد فعالیت و خدمات رسانی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیداحمد دهقان حسینی در گفتگو با یزدرسا گفت: از همان ساعات اولیه بارندگی و سیل در یزد و برخی شهرستان های استان قرارگاه سازندگی و اقتصادی سپاه الغدیر یزد تشکیل شد و وی به سرعت وارد عمل شد. تشکیل کمیته های تخصصی و واکنش سریع گروه های جهادی.

وی ادامه داد: در شهر یزد در مجموع 75 گروه جهادی متشکل از 500 جهادگر بسیجی از محله های بسیج شهید منتظر قائم و شهید اللهدادی برای کمک به آسیب دیدگان اسیدپاشی فراخوان، تجهیز و به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد گفت: گروه های جهادی به کمک نیروهای امدادی آمدند و با بیش از 30 دستگاه رفتگر و پمپی که در اختیار داشتند، آب منازل را تخلیه کردند.

دهقان حسینی تصریح کرد: بیش از 150 گروه جهادی در شهرستان های خاتم، تفت، اشکذر و زارچ و در مناطق سیل زده با تخلیه آب منازل و مغازه ها و کمک به آواربرداری منازل تخریب شده در حال فعالیت و خدمات رسانی هستند. مهمترین اقدامات انجام شده توسط گروه های جهادی سپاه الغدیر در حال انجام است.

وی ادامه داد: با تعامل خوب بین دستگاه های خدمات رسان در استان اقدامات خوبی در حوزه مدیریت بحران انجام شده و تا زمان بازگشت زندگی مردم به روال عادی، سپاه الغدیر استان تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت. کمک گروه های مردمی و جهادی استفاده از نیرو و ماشین آلات در کنار آسیب دیدگان سیل است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید