چهارمحال و بختیاری در حوزه محرومیت زدایی گام های بلندی برداشته است


ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822543

سیدضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری به خوبی عمل کرد و در بحث محرومیت زدایی گام های بلندی برداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سیدضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی CRRF صبح امروز در مراسم اختتامیه 283 واحد مسکونی و 1250 پروژه محرومیت زدایی اظهار داشت: ارتش، هوانیروز و نیروی قدس هر کجا که امکان دارد وارد شوند.

وی گفت: یک هزار و 886 پروژه عمرانی از تمامی رده های سپاه به فرماندهی سردار اکبری و 46 هزار و 860 پروژه غیر عمرانی و در مجموع 48 هزار و 446 پروژه با اعتبار 388 میلیارد و 993 پروژه در چهارمحال و بختیاری انجام شده است. مه به پایان رسیده است وی ادامه داد: برای بحث تاج در این استان کارهای ارزنده ای انجام شده است.

سردار خزنی گفت: قرار است 18 هزار و 633 واحد پشتیبانی در کشور با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) در ستاد آموزش ببینند. سهم چهارمحال و بختیاری 283 واحد بود که محقق شد اما به این ترتیب مشکلاتی از جمله عدم توانایی در فروش ملک مورد نظر، تامین مسکن 3550 روستای صعب العبور، بلایای طبیعی مانند سیل، تاج و …. آهسته تر

دبیر قرارگاه سپاه خاطرنشان کرد: فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری به خوبی عمل کرد و در بحث محرومیت زدایی گام های بلندی برداشت.

وی با اشاره به آستانه برگزاری کنگره شهدای عشایر استان افزود: این کنگره فرصت مناسبی برای اجرای اقدامات حبس است.

سردار حزنی تاکید کرد: مردم در جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم هستند و به عنوان یک جنگ هشت ساله اگر در کنار مردم باشیم پیروز خواهیم بود و خداوند با ما خواهد بود. بعضی جاها مردم نگران کارمندان هستند، اما باید بدانیم که وقتی ما افتخار می کنیم، مردم خوشحال می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید