محرومیت زدایی چهارمحال و بختیاری باید با جدیت پیگیری شود/ تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

ساعت: 13:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799123

گلمعلی حیدری گفت: استان چهارمحال و بختیاری استانی محروم است که باید تمام تلاش خود را برای محرومیت زدایی انجام دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ گلمعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در جلسه مجمع جهاد استانی اظهار داشت: یکی از رموز محبوبیت فرماندهان دوران جنگ همچون حاج قاسم سلیمانی این است که به عنوان جهادگر در میدان عمل کردند.

وی گفت: بسیاری از مشکلات را می توان در میدان حل و فصل کرد، نکته دوم برنامه محوری مدیران است، باید از پتانسیل و ظرفیت موجود حداکثر استفاده را کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حرکتی جدی شکل یک حرکت جهادی در امور استان به خود گرفته است. یکی از رمزهای موفقیت دموکراسی و کمک به مردم، فلسفه ما در خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه امام حسن (ع) با رایزنی های انجام شده مقرر شد دستگاه هایی به تیپ مهندسی در این استان اعزام شود، گفت: برخی از علل بیکاری در استان مربوط به وام و برگشت آن است. امام حسن ع) ستاد باید در بحث آبهای روستایی راه و خانه محرومان پیگیری شود.

حیدری افزود: ما وظیفه داریم و باید پاسخگوی مردم و همرزمان شهیدمان باشیم. گزارش‌های مسئولان را به‌صورت هفتگی می‌گیرم و به آنها محول می‌کنم و از نزدیک دنبال می‌کنم.»

استاندار با بیان اینکه قاطعانه از گروه های جهادی استان حمایت می کنم خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری استانی محروم است که باید تمام تلاش خود را برای محرومیت زدایی انجام دهد و تا حصول نتیجه برای رفع آن تلاش می کنم.

حیدری با اشاره به اینکه برای آزادسازی زمین برای گیاهان دارویی با منابع طبیعی صحبت می کنم خاطرنشان کرد: در بحث گیاهان دارویی باید مدیریت حوزه های آبخیز و درختکاری در روستاهای فقیرنشین برنامه ریزی شود.

استاندار افزود: برای محرومیت زدایی باید با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که ظرفیت خوبی برای انجام کارهای جهادی دارند همپوشانی صورت گیرد. همه ابعاد را دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در جمع جهادگران گفت: به تمامی استانداران ابلاغ شده است که تمام سالن های ورزشی نیمه کاره را تکمیل کنند. در این راستا باید تمام تلاش خود را بکنید. همچنین در طرح شهید سلیمانی باید با دکتر خالدی فر دیدار کنید «این طرح را نگه دارید و دوباره فعال کنید.

وی افزود: فرهنگ سازی و آموزش هم از نظر رعایت پروتکل ها و هم در زمینه تزریق واکسن باید در دستور کار جهادگران استان قرار گیرد. غنی سازی و فرهنگ سازی از ماموریت های گروه های جهادی است.

استاندار گسترش کسب و کار داخلی را با کمک استانداران توصیه کرد و گفت: باید تلاش کنیم که وام پرداخت نشود و در بحث آموزش و پرورش سعی شود کیفیت آموزش در اولویت قرار گیرد و از ظرفیت دانشگاه ها استفاده شود.

استاندار توصیه کرد: باید تلاش کنیم که پای قرارگاه خاتم در استان باز شود چرا که به فرموده حضرت آقا اگر این قرارگاه در جایی پروژه ای ایجاد کند باید محرومیت های اطراف را رفع کند. با فرمانده پایگاه صحبت کردم. 30 پروژه بزرگ ارائه شده است.

وی گفت: یکی از پروژه هایی که به دنبال آن هستیم و نتایج به دست آمده، لاین دوم بروزن، لردگان، جاده ایذه است که در حال رایزنی با پالایشگاه نفت هستیم تا قرارگاه خاتم را به مرحله راه اندازی برسانیم.

استاندار در پایان با بیان اینکه کاشت بلوط به حفظ صیانت از استان کمک می کند گفت: باید بتوانیم سازمانی برای کاشت انبوه بلوط داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید