ضرورت تلاش همگانی در راستای جهاد برای تبیین آرمان های انقلاب اسلامی


ساعت: 12:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807762

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بیش از هر زمان دیگری نیازمند تبیین شعارها و اهداف انقلاب اسلامی در بین نسل جوان و آینده جامعه هستیم و باید به جهاد تبیین نگاه کنیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کردی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهابی روز جمعه 22 بچمن در سنندج در جمع تظاهرکنندگان گفت: خداوند ایمان و آرامش را در دل مؤمنان قرار داده تا ایمان آنها را تقویت کند و خداوند صاحب لشکر آسمانی و زمین است.

وی افزود: در این 43 سال که احساس می شد ضعف کوچکی حاکم شده است، خداوند متعال آرامش و آرامش خود را در ما قرار داد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شهدای نسل های مختلف برای دفاع از آرمان های انقلاب وارد میدان شدند و اکنون نیز شهدای مدافع حرم برای دفاع از آرمان های انقلاب جان خود را فدا کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: اکنون که مورد توجه خداوند متعال قرار گرفته ایم و ما را در عصر انقلاب قرار داده است باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اتحاد نیروهای انقلابی بهترین کاری است که برای ایستادگی در مقابل دشمنان باید انجام دهید و مهمترین کاری است که باید در مقابل توطئه های تفرقه انگیز دشمنان ایستادگی کنید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نباید کاری کنیم که مردم را از دایره انقلاب طرد یا خارج کند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه یکی دیگر از موضوعاتی است که باید مورد توجه همه ما باشد.

وی تاکید کرد: آمار بیکاری جوانان ما را ایجاب می کند که به اقتصاد و معیشت جامعه توجه ویژه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در 43 سال گذشته فراز و نشیب های مختلفی وجود داشته است و امروز زمان تبیین شعارها و ماهیت انقلاب است که رهبر معظم انقلاب بیان کرده اند. به عنوان جهاد

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: برای تبیین اهداف انقلاب نیازمند برگزاری نشست های تخصصی هستیم چرا که اکنون زمان آن فرا رسیده است.

وی خاطرنشان می کند: باید به جای جلسات بیهوده و بی هدف، جلساتی بین نیروهای انقلابی برگزار شود و اهداف و آرمان های انقلاب تبیین شود، زیرا جوانان ما باید اهداف انقلاب را تبیین کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید