انقلاب اسلامی ثمره جهاد تبیین شده بود / چهل و سه سال پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی از معجزات بزرگ الهی است.


ساعت: 19:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807927

در خطبه های نماز جمعه شهرستان های کرمانشاه آمده است;

آئین سیاسی نماز جمعه شهرستان های کرمانشاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و موضوعاتی مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آئین سیاسی نماز جمعه شهرستان های کرمانشاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و موضوعاتی مطرح شد.




امروز ایران ابرقدرت بلامنازع منطقه است

به گزارش مرصادنیوز، نماز سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و با حضور پرشور مردم استان کرمانشاه به امامت آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه کرمانشاه در گلما برگزار شد. .

آیت الله علما با اشاره به قدرت ایران در جهان گفت: جهاد تبیین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای بیان واقعیات انقلاب اسلامی است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در هفته های اخیر 6 بار بر تبیین جهاد تاکید کرده اند و اگر بتوانیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را به درستی و به موقع ارائه کنیم، داستان های دروغین در جامعه شکل نمی گیرد.

خطیب جمعه کرمانشاه تاکید کرد: امام راحل وکیلی 80 ساله بود که توانست رژیم پهلوی را خاتمه دهد و این کار کمی نبود و شیخ فضل الله نوری فقط برای بیان کلمه انقلاب مشروع اعدام شد.

آیت الله علما با اشاره به اقتدار کنونی ایران در جهان گفت: در سفر رئیس جمهور به روسیه از ایران خواستند سلاح و تجهیزات نظامی خریداری کند اما وقتی توان ایران را دیدند پشیمان شدند.

وی افزود: امروز ایران به یکی از ابرقدرت های جهان تبدیل شده است و دلیل همه اینها دشمنی دولت ایران است و باید قدر بدانیم که قبلا کجا بودیم و ایران الان کجاست، اما در این میان منکر مشکلات نیستیم. و دولت شبانه روز کار می کند.» در کنار.

وی با اشاره به فتوای امام خمینی (ره) که بر اساس آن خون سلمان رشدی حلال است، گفت: سلمان رشدی به قرآن توهین کرد و امام خمینی (ره) با پشتوانه ایمان و قدرت مردم این تصمیم را صادر کردند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سیزدهم رجب سالروز ولادت حضرت علی (ع) افزود: پیامبر اکرم (ص) در وصف امیرالمومنین (ع) می فرمایند: علی (ع) ) نفس من است و این یعنی هر فضیلتی که پیامبر اکرم (ص) از حضرت علی (ع) برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: شهریار این شاعر برجسته در وصف مقام امام علی (ع) گفت که ما نمی توانیم امیرالمومنین (ع) را نه خدا و نه انسان و بعد از پیامبر اکرم (ص) بدانیم. هیچ مردی بلندتر از امیرالمومنین (ع) در دنیا نیست.

وی گفت: کتب اهل سنت از 9 تا 12 هزار فضیلت حضرت علی (ع) یاد کرده و 124 هزار پیامبر را خلاصه می کند.


چهل و سه سال پیروزی و جانشینی انقلاب اسلامی یکی از معجزات بزرگ الهی است



به گزارش بازی دراز ، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته سرپل ذهاب ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بود اربعین. -سه سال انقلاب نیاز به معجزه بزرگتری دارد.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا تمام توان و تجهیزات خود را در همه عرصه ها به کار گرفته تا ماندگاری انقلاب را از بین ببرد تا انقلاب اسلامی به چهل سالگی نرسد بلکه کورکورانه چهلمین سالگرد انقلاب را جشن بگیرد. دشمنان امروز انقلاب اسلامی و وارد شوند. چهل و چهارمین سال بود که این پیروزی بزرگ و معجزه ای بزرگتر از پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی گفت: ایران مرکز اصلی مستشاران نظامی آمریکا قبل از پیروزی انقلاب بود و حدود 35 هزار مستشار آمریکایی در کشور وجود داشتند که حقوق آنها باید توسط دولت پرداخت می شد و حقوق آنها بیشتر از حقوق نظامیان بود. .

فاطمی نسب بابیان اینکه مستشاران نظامی آمریکا در اقصی نقاط کشور حضور دارند، ادامه داد: حضور مستشاران به حوزه نظامی محدود نمی شود و در بخش های کشاورزی، سازمان برنامه و بودجه، آموزش و پرورش و… حضور دارند. .

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها کمتر از سگ های آمریکایی به مردم ما حق دادند و این امام بزرگوار ما بود که ایران و مردم ایران را از اسارت استبداد و سلطه آمریکا رها کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اذعان داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت در نقاط مختلف کشور را باید دید و گفت: در گذشته پزشک برای درمان سرماخوردگی باید از هند و بنگلادش به ایران می آمد. اما امروز به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت های بزرگی در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته است و سالانه 30 هزار نفر از سراسر جهان برای درمان به ایران سفر می کنند.

امام جمعه این شهر گفت: امید به زندگی در دوران پهلوی 57 سال بوده و امروز در دوران انقلاب اسلامی به 74 سال رسیده است.

وی بابیان اینکه امروز باید نقطه درگیری با دشمن را پیدا کنیم، افزود: نقطه درگیری ما با دشمن جنگی پیچیده، ترکیبی و هوشمندانه است که با همه تجهیزات و توانمندی ها و در همه عرصه ها برای کنترل و کنترل انقلاب آغاز شده است.

فاطمی نسب افزود: راهبرد مقابله با این جنگ خطرناک، همان جهاد تبییناتی است که توسط تدبیرگر انقلاب ترسیم شد.



انقلاب اسلامی ثمره جهاد تبیین شده بود / دشمنان به دنبال ندیدن دستاوردهای انقلاب هستند

به گزارش اسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی در خطبه های نماز جمعه اسلام آبادغرب با تبریک 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: اگر گفته شود قدر است. شب قدر انسانها در مورد جمهوری اسلامی هم همینطور است چرا که به واسطه انقلاب اسلامی سرنوشت کشور و مردم ما تغییر کرده و یک واژگونی قابل توجهی از شر ایجاد شده است.این تغییر را باید نامید. غدیر، زیرا خداوند متعال برکات ولایت را بر همگان عنایت فرماید.

وی با اشاره به جهاد، ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران و رزمندگان اسلام در مبارزه با کفر، ظلم و استکبار، گفت: این شجاعت قطعا مورد تایید اهل بیت(ع) است زیرا آنان کردن.

امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: ایران اسلامی کشور آزادگانی است که مرام آنان زیر یوغ استکبار قرار نگرفته و با ایمان به اهدافی که دنبال کرده اند به مقابله با ابرقدرت ها و استکبار می پردازند و سر تعظیم فرود نمی آورند. شورشیان و شورشیان.»

حجت الاسلام زمانی موسوی با بیان اینکه انقلاب عمدی بود، افزود: اولین دستاورد انقلاب سرنگونی رژیم طاغوت و برچیده شدن دیکتاتوری بود که ملت ایران طومار آن را پیچیده کرد.

خطیب جمعه اسلام آباد غرب گفت: فناوری های نوین علمی، توان نظامی، توان پزشکی و دارویی، پیشرفت های نفت و گاز و صنایع وابسته، کارخانجات، معادن و منابع طبیعی، هوافضا، مخابرات و صنایع و تجهیزات دریایی، زیرساخت ها، آب، برق، گاز. ، راه سازی و حمل و نقل جاده ای، سدسازی، برق و الکترونیک، ارز و روابط بین الملل، نفوذ منطقه ای، انتخابات گسترده، جوایز ورزشی و علمی، اعتماد به نفس، عزت، امنیت و رفتار مذهبی این تنها بخشی از فهرست است که ممکن است ذکر شده است، اما این افتخارات باید بیان و استناد شود، افتخاراتی که در ذیل هر یک از این عناوین باید بگوییم، زیرا دشمنان و مزدوران آنها به دنبال ندیدن دستاوردهای انقلاب هستند.

وی گفت: بیان دستاوردها را می توان به شکل دیگری نیز انجام داد که از منظر کشورهایی که این دستاوردها را ندارند، قابل مشاهده است. ما جزو کشورهایی نبودیم که کلمه مبارک لا اله الا الله را از پرچم کشورمان حذف کنیم و به زنان حق انتخاب بدهیم، گفت: ما طوری رفتار نکرده ایم که به کشور ما گاو شیرده گفته شود، آرمان های ما آموزه است. ما همیشه از مظلومان دفاع می کنیم و در مقابل صهیونیسم و ​​استکبار ایستاده ایم.

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: انقلاب ما یک حرکت آگاهانه بود و نه کودتا یا قیام و اهدافی برای خود داشت و برای خود گام برداشت و بالاترین افق انقلاب رسیدن به وجود شیرین حضرت بقیة الله اعظم (عج) است.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند با هجمه رسانه‌ای آنچه را که انقلاب با مردم انجام داده است، تحریک کنند، در حالی که همه این دستاوردها می‌خواهند دیده شوند و بیانی از دستاوردهای انقلاب باشند، البته نام امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی قابل اجرا است.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل گفت: انقلاب اسلامی نتیجه تبیین و ابلاغ بود که امام (ره) پس از حادثه فیضیه در عاشورای سال 1342 مشکلات کشور را به مردم بیان کردند که نتیجه این بیانیه است. و تبیین، جهادی که هزینه زیادی داشت، به پیروزی انقلاب اسلامی انجامید.

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: امروز در حالی که دشمنان می خواهند مردان و زنان ما را با مشکلات غیرضروری، تفریحی و حاشیه ای مشغول کنند، برای این است که مردم افتخارات کشور ما را نبینند و ناامید شوند. دشمن موشک شلیک می‌کند: «دشمن سرکوبگر خیبر نگران است که ما به اهداف انقلاب به درستی رسیده‌ایم و بتوانیم بر مشکلات خرد نیز فائق آییم.

وی گفت: در سایه قدرت امنیت و اقتدار همه اهداف کشور حتی سلامت و اقتصاد جامعه برای کشور ما قابل تحقق خواهد بود.

حجت الاسلام زمانی موسوی با تقدیر از کشف پروژه های خوب مورد استفاده در شهرستان در دهه مبارک فجر گفت: صحنه های خوبی از خدمات رسانی مدیران و کارکنان به مردم وجود دارد که با توجه به مشکلات، تولید و شغل شهرستان باید به آن توجه داشت. ایجاد در آن باید بیشتر توسط مقامات حمایت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید