غیرت دینی موتور انقلاب است/ نشان دادن الگوهای موفق و تبیین حماسه ها درباره هویت انقلاب محور تبیین جهاد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در مراسم سالگرد تشییع شهید گمنام در پردیس فرهنگیان دانشگاه کبری حضرت زینب(س) اراک گفت: به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای ائمه اطهار در گذشتگان. توطئه های 43 ساله دشمنان با جهاد به وجود آمدند و بسیج مردمی دشمن در همه راهبردها ناکام ماندند و امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار، سربلندی و عزت است.

وی افزود: دشمنان برای ضربه زدن به قدرت و جلوگیری از شکل‌گیری انقلاب اسلامی در سایر نقاط جهان، جنگ ترکیبی را در دستور کار قرار داده‌اند که از یک سو تحریم‌های سخت و فشار اقتصادی و جنگ نرم و رسانه‌ای را بر آن تحمیل کرده است. دیگری با فضا، مجازی را در دستور کار قرار داد و راهبرد دشمن در جنگ نرم، تحولی از درون است که با هوشیاری ملت، قطعا شکست خواهد خورد.

سردار کریمی ادامه داد: دشمنان در جنگ نرم و عملیات روانی به دنبال تحریف واقعیات، ایجاد یأس و ناامیدی، نادیده گرفتن دستاوردها و پیشرفت های بزرگ انقلاب، تضعیف غیرت دینی و زیر سوال بردن سنت های الهی هستند. شرح جهاد را ارائه کردند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع جهاد و اشاره به برکات جهاد در حوادث مختلف گفت: تلفات وارد شده، موفقیت های بزرگی حاصل شده است، گفت: امروز رمز پیروزی مقابله با توطئه های دشمنان جهاد است. و ارزش های اسلامی را مورد توجه قرار دهند و در بخش های مختلف بر آن حکومت کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه حسادت دینی موتور محرکه انقلاب اسلامی در 43 سال گذشته بوده است، افزود: ملت ایران با تکیه بر غیرت دینی ولایت بزرگترین حماسه ها را خلق کرده است. جهاد در عرصه های مختلف از جمله جهاد اقتصادی و فرهنگی بسیار مهم است که جهاد تبیین می شود.

وی گفت: به فضل الهی گام دوم انقلاب شکوفایی و تقویت ملت در همه ابعاد است و مهمترین هدف انقلاب در گام دوم تحقق جامعه اسلامی و تشکیل تمدن اسلامی است. .

سردار کریمی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را 43 سال استقلال، آزادی، مردم سالاری دینی و خودکفایی در بسیاری از بخشها خواند و گفت: به معنای واقعی اتفاق افتاد.

وی تاکید کرد: امید آفرینی، نشان دادن الگوهای موفق، تبیین حماسه های هویتی انقلاب اسلامی، ترسیم آینده روشن انقلاب، تقویت حسادت دینی و ارزش های اسلامی و بیان اقدامات و خدمات بزرگ انقلاب در عرصه های مختلف است. قوی و اراده همراه با استفاده از ظرفیت و خلاقیت و جوانان نقش مهمی در این زمینه دارند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی هیمنه استکبار جهانی را در همه عرصه ها شکست و حتی دشمنان در جنگ اقتصادی شکست های سنگینی را متحمل شدند. آنها به دنبال فراموشی شکست های خود هستند و همانطور که 43 سال است که عنایات خداوند پشتوانه ملت ایران بوده است، در آن زمان نیز دشمنان زمین گیر می شوند.

در پایان این مراسم از خانواده شهید والامکام احمد زکی توسط فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تجلیل شد و از تعدادی از سربازان و پیشکسوتان دفاع مقدس در عرصه آموزش و پرورش با حضور سایر مقامات

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید