حماسه 8 دی 1367 مظهر غیرت دینی و عاشورایی است/ شهید سلیمانی حاصل تربیت صحیح اسلامی است.

ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796424

مراسم گرامیداشت 18 آذر روز میثاق امت با ولایت با حضور معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در نماز جمعه در بوشهر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاس؛ مراسم حماسه 18 دی با حضور سردار سنای راد جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مصلی نماز جمعه بوشهر همراه با سراسر کشور برگزار شد.

در این مراسم تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم حضور داشتند که بار دیگر از دست شورشیان فرار کردند و دوباره با استان میساگی ارتباط برقرار کردند.

batch IMG 0648 Copy خبر خاکستری

منافقین هشت ماه متوالی است که در کشور آشوب ایجاد کرده اند

پیش از آغاز رسمی مراسم استاندار بوشهر به همراه معاونین خود در مصلی حاضر شد و پشت تریبون رفت و با جمعیتی که کم کم خود را برای شروع رسمی مراسم آماده می کردند، بدون هیچ اجرایی صحبت کرد.

محمدی زاده گفت: منافقین در سال 88 با برنامه ریزی ها و تبعات از پیش تعیین شده نظم کشور را زیر پا گذاشتند و به مقدسات توهین و توهین کردند.

وی افزود: منافقین هشت ماه متوالی است که در کشور آشوب ایجاد کرده و مردم را تشویش می کنند.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: مردم عزیز ایران در 9 دی به خیابان ها آمدند و لجن های منافقین را شسته و به دریا انداختند.

batch IMG 0623 Copy خبر خاکستری

رهبر انگلیس علی کمر و شهید مهدوی غرور آمریکایی ها را در هم شکستند

رسول سنایی راد صبح امروز در مراسمی در بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر سرزمین دریا و خورشید است و تاریخ به رشادت مردان خطه مزین است.

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهادت سردار علی دلواری کمر انگلیسی ها را شکست و شهادت نادر مهدوی غرور آمریکایی ها را در خلیج فارس شکست.

وی خاطرنشان کرد: حماسه 8 دی 1367 تجلی دین و غیرت عاشورا بود که بر مردم ایران حکومت کرد.

batch IMG 0763 خبر خاکستری

سنایی راد گفت: معاندین در سال 88 فکر می کردند با افکار غلط می توانند خود را به رهبری تحمیل کنند اما شکست خوردند.

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رهبر معظم انقلاب در انتخابات سال 88 از شخص خاصی حمایت نکردند بلکه از رای مردم که جزو حق مردم بود دفاع کردند.

وی گفت: شورشیان راهپیمایی ها را آغاز کردند اما در اواسط حادثه کار از کنترل خارج شد و میدان به دست منافقین و ضدانقلاب افتاد.

9 دی، یک مشت مردم در دهان دشمنان انقلاب

سنایی راد افزود: روز نهم دی ماه مردم در میدان راهپیمایی کردند و با اثبات وفاداری خود به ولایت، دشمنان انقلاب را در دهان خود نشاندند.

batch IMG 0747 خبر خاکستری

وی خاطرنشان کرد: مردم عزیز ما با حضور خود در برهه های حساس تاریخی، دشمنان داخلی و خارجی را غافلگیر کردند به گونه ای که در مراسم تشیع شهید حاج قاسم سلیمانی شاهد این حضور بودیم.

شهید سلیمانی حاصل تربیت صحیح اسلامی است

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح افزود: شهید سلیمانی ثمره تربیت صحیح اسلامی است و در خانواده ای بزرگ شد که شیر مادرش پاک و نان پدرش حلال بود.

وی گفت: شهید سلیمانی مردی شجاع و کوشا بود و در خانواده ای بزرگ شد که غیرت بر آن حاکم بود.

batch IMG 0688 خبر خاکستری

سنایی راد گفت: فرهنگ دینی و تربیت اسلامی حاصل مکتب شهید سلیمانی خواهد بود که مولفه های مهم آن معنویت، عقلانیت و همت است.

وی افزود: شهید سلیمانی در زمانی که خیلی ها نتوانستند کارشان را انجام دهند به پا خاستند و خسته شدند و خانه نشین شدند و با کمترین هزینه توانستند ارتشی را تقویت کنند که امروز به کابوس آمریکا تبدیل شود.

batch IMG 0639 Copy e1640853690295 خبر خاکستری

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شهید سلیمانی مردی بود که با جان و دل ایستاده بود و کارش را انجام می داد و گاهی روزها می گذشت اما آرام نمی گرفت اما متأسفانه امروز می بینیم که برخی مدیران حقوق های نجومی دریافت می کنند اما از دستشان رفته اند. کار به دیگری

وی افزود: شهید سلیمانی یک انسان دمکرات تمام عیار بود و همیشه احترام به مردم را در همه حال سرلوحه کار خود قرار می داد و همین موضوع او را برای همه مردم عزیز می کرد.

زمینه برگزاری مراسم:

استاندار بوشهر پس از سخنان خود و پیش از آغاز مراسم محل دیدار با معاونان خود را ترک کرد و تنها عسگر جعفری معاون توسعه منابع انسانی که همراه وی بود در این مراسم ماندگار شد.

صحبت های استاندار بوشهر قبل از مراسم بود که بعد از آن مراسم را ترک کردند و ایشان در مراسم مصلی حاضر نشدند.

پیش از این استانداران سابق که از دوم خرداد در دولت گذشته حضور داشتند در چنین مراسمی شرکت نکرده بودند اما انتظار می رفت استاندار دولت انقلاب به طور کامل در این مراسم حضور داشته باشد.

انتهای پیام//

دیدگاهتان را بنویسید