شهید سلیمانی ستون خیمه مقاومت است/ انتقام سخت با تربیت سلیمانی حاصل می شود

این مداح اهل بیت(ع) گفت: امروز اگر دنیای اسلام در خارج از مرزهای جغرافیایی انقلاب اسلامی در ایران امنیت دارد، مرهون فداکاری و حضور توحیدی سردار سلیمانی است.

نبوی یادآور شد: سردار سلیمانی مظهر اخلاص او بود که در هر لباس و صحنه ای خالصانه عمل می کرد و این قهرمان خوب در جبهه و جهاد، دستگیری یتیمان، شناخت ولی و رهبرش، سخنان مؤثرش و در هر موقعیتی که در وجودش بود. هیجان انگیز.

این مداح اهل بیت(ع) اخلاص را گوهر گمشده جامعه امروز خواند و افزود: سردار سلیمانی به همه دنیا به ویژه به مسلمانان و شیعیان امیرالمومنین ثابت کرده است که با وجود اخلاص، نیازی به یک پست و ریاست زیرا که اخلاص در اوج عرفان و محبوبیت قرار می گیرد.


وی ادامه داد: شهید سلیمانی نسبت به کودکان و ایتام بسیار مهربان و متواضع بود و سرسختی او در میدان نبرد مثال زدنی است.

نبوی ادامه داد: هرکس در جبهه های نبرد با دشمن چنین هولناکی بیافریند و خط و نشان بکشد در خانه شهید نیز متواضعانه به زانو در می آید، در حرم اهل بیت(ع) یا در فراق آن حضرت اشک می ریزد. همسالان، روحیه قوت، اخلاص، تواضع هر یک در او جمع شده است که نشان از روح بلند این مرد دارد.

وی افزود: روزی که خبر شهادت حاج قاسم را شنیدم، بی اختیار گریه ام گرفت، هرچند او را از نزدیک ندیده بودم و احوالش را مطالعه نکرده بودم و تنها به اندازه اخبار منتشر شده در جبهه های مقاومت، او را می شناختم. بعد از شهادت سردار حال عجیبی داشتم و فکر می کردم برای دومین بار پدرم را از دست داده ام.

وی افزود: در دوران جنگ شاهد شهادت سربازان زیادی و تشییع شهدا بودیم، اما شهادت هیچکس به اندازه حاج قاسم ما را تحت تأثیر قرار نداد. به این شهید بزرگوار غبطه می خوریم و امیدواریم خداوند به او اخلاص عنایت فرماید.

این مداح اهل بیت(ع) یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی به دنیا ثابت کرد که می شود سفره نداشت، ریاست نداشت، عشق به دنیا نداشت و دنبال شاگردی نبود، اما می شود. صمیمانه دنیا را تکان بده، می توان با دنیا حرف زد، بدون دنیا، چون دنیا هست. او در قدرت بود، اما کوچکترین نشانه ای از عشق در دل او نبود.

نبوی با بیان اینکه انتقام خون حاج قاسم باید در صحنه باشد، بیان کرد: انتقام این خون پاک را باید در صحنه نفوذ در عالم و علم و طی مراحل اخلاص از مریدان و دوستداران او انجام داد.

وی افزود: کسانی که مدعی ارادت به شهید سلیمانی هستند باید او را الگو قرار دهند و بخشی از انتقام در این راه با ترویج مکتب سلیمانی گرفته می شود.

نبوی در پایان گفت: اگر حاج قاسم فقط برای مقاله، سمینار، کتاب و یادواره باشد، نمی توان به انتقام مورد نظر دست یافت، بلکه انتقام او در علم و عمل و با تربیت نسل سلیمانی محقق می شود. .


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید