مکتب شهید سلیمانی تربیت کننده نسل های انقلابی است/ ادامه راه حاج قاسم در همه عرصه ها، تحقق انتقام سخت از دشمنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد صاحب الزمان (عج) اراک اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی مردی اهل بیت بود. شهادت و رشادت‌ها و در تمام عمر حضور مستمر در پاسداری از ارزش‌های اسلامی و خدمت به مردم، از این شخصیت بزرگ، فرماندهی مخلص، مسئولیت‌پذیر، با اخلاق و مردمی ساخت.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص سردار سلیمانی گفت: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شهید سلیمانی بسیار حکیمانه است و نگاه ایشان به این شهید بزرگوار به عنوان یک مکتب باید مورد توجه قرار گیرد چرا که مکتب شهید سلیمانی تاریخ ساز و تاریخ ساز است. قابل احترام است

سردار کریمی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی تربیت کننده نسل های انقلابی و ایثارگر است، اظهار داشت: امروز به وضوح می بینیم که بسیاری از نوجوانان و جوانان عاشق شهید سلیمانی هستند و در 3 سال اخیر افراد زیادی تحت تأثیر این مکتب قرار گرفته اند که موجب نجات است. رشد . و آموزش دیده اند.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی نمونه درخشان آیت شریفه اشداء علی الکفار الرحمة بینهوم است، افزود: حاج قاسم با دشمنان اسلام مقتدرانه و شدید برخورد کرد و دافعه بی نظیری در برابر دشمنان داشت. در برابر امت اسلامی و مستضعفین و به ویژه کودکان با شهدا و مستضعفین با مهربانی و عطوفت رفتار می کرد و در بین مسلمانان جذابیت بی نظیری داشت و این یکی از مهم ترین ویژگی های رفتار شهید سلیمانی است که باید همیشه یک مثال برای ما

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه مکتب شهید سلیمانی امروز نماد آنچه می توانیم انجام دهیم، پیروزی در میدان های سخت و پیروزی همه جانبه بر دشمنان است، گفت: به همین دلیل است که دشمنان به شدت از آن هراس دارند. نام و یاد این شهید سرافراز و حتی در فضای مجازی از نام او می ترسند.

وی افزود: شهید سلیمانی مصداق بارز اخلاص، صداقت و عمل صالح است و از این رو شخصیت این رهبر بزرگ اسلام معیار و ترازوی عمل بود و فضایل اخلاقی شهید سلیمانی بی پایان و عرصه های جهاد بود. شخصیت حاج قاسم را پرورش داد و به همین دلیل در دلی که در آن رسوخ کرده است و حاکم دلهاست.

سردار کریمی رمز موفقیت شهید سلیمانی را رهبری و پیروی از فرامین و تدابیر ائمه اطهار انقلاب اسلامی دانست.

وی با اشاره به اینکه تشییع باشکوه پیکر شهید سلیمانی و ارادت چشمگیر مردم و جوانان به این شهید والامقام در سه سال اخیر، افزود: شهادت شهید سلیمانی گواه نشاط انقلاب و انقلاب است. آرمان های امام و شهدا و امروز به وضوح می توان دید که راه و آرمان های این شهید بزرگوار همیشه زنده و ادامه دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: امروز پس از گذشت 3 سال از شهادت سرلشکر رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، جبهه تفکر و مقاومت گسترش یافته و پرچم مقاومت همچنان برافراشته است و راهی که حاج قاسم امروز آغاز کرده است طی می شود. با سرعت بیشتر و امت اسلامی در این راه روشن متوقف نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ادامه راه حاج قاسم در همه عرصه ها و اقتدار کشور در همه ابعاد، انتقام سخت از دشمنان و امروز به برکت خون شهید سلیمانی و همه شهدای راه اسلام است. انقلاب، دشمنان در چهار دیواری خود آرامش ندارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید