انتقام همه قاتلان حاج قاسم را می گیرد / حاج قاسم «جنگجو» است و مکتبش «انسان ساز»

ساعت: 11:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799073

محمدصالح جوکار گفت: آنچه در آینده خواهیم دید این است که اگر خدا بخواهد حق از مکتب شهید سلیمانی قیام می کند و در جای خود می ایستد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با یزدرسا با تاکید بر اینکه حمله به پایگاه آمریکا در عراق انتقام خون شهید عزیزمان نیست، تاکید کرد: کسانی که خونشان به خون کشیده شده است. حاج حاجمشان آلوده است که بدانند این خون فوران خواهد کرد و بر تمام قاتلان جنایتکار این شهید بزرگوار پیروز خواهد شد.

وی افزود: امروز انصارالله که مایه افتخار جهان اسلام است و مقاومت و ارتش سوریه که حاج قاسم آن را تقویت کرد. حشدالشعبی عراق که فرزندان حاج قاسم و جوانان کشورمان هستند که همگی از پیروان سردار دلا هستند، اندیشه این شهید بزرگوار را زنده نگه دارید و با اینکه این شخصیت بزرگ را حذف کردید، مکتب حاج قاسم ادامه می یابد و ادامه می یابد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: این مکتب مبارز است و در واقع به دنبال حقایق است و آنچه در آینده خواهیم دید این است که اگر خدا بدهد حق از طریق این مکتب طلوع می کند و سر جای خود بایست..

جوکار به جنایات گسترده ائتلاف عربی-غربی علیه مردم یمن اشاره کرد و گفت: شما حتی نمی توانید در مقابل مردم مظلوم یمن که با دستان خالی در مقابل همه گزینه های شما ایستادند، ایستادگی کنید، پس چگونه می خواهید. ایران با این نیروی بین المللی بزرگ؟» تهدید می کنند.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اگر کوچکترین تهدیدی متوجه ملت ایران شود، همان دیوارهایی را که دور رژیم صهیونیستی ساخته شده بود، خراب می کنیم و از خودمان نمی گذاریم. ردی از این حالت باطل “.

وی با بیان اینکه ملت ایران از امام حسین(ع) و سردار سلیمانی درس گرفته است، گفت: هیچکس نباید مورد تهدید ملت ایران قرار گیرد و همه مستکبران دنیا این را به خوبی درک کرده اند، این ملت یک مسلمانی که همیشه حامی ولایت بوده است باید سر تعظیم فرود آورد و ادای احترام کند.

نماینده مردم یزد، اشکر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: راه شهید سلیمانی موضوعیت و ساری است و باعث افتخار است که خود غربی ها در رسانه های خود اعلام کردند که حاج کاسم دومین مرد قدرت است. ایران و اولین ژنرال خاور میانه شرق من می گویم حاج قاسم سردار عالی در کل جهان است که توانسته در منطقه غرب آسیا چنین کار بزرگی انجام دهد و داعش را ریشه کن کند.

جوکار با تاکید بر اینکه ملت ایران غرب آسیا را کاملا امن می کند، گفت: آمریکا با دو سال ذلت که هدف حاج قاسم سلیمانی بود از عراق خارج می شود و امروز این هدف محقق شده است.

رئیس کمیسیون کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: امروز درسی که از مکتب حاج قاسم می گیریم این است که به هر حال ولایتمدار باشیم و اگر این اتفاق بیفتد پایه های این نظام و انقلاب و مردم خواهد بود. استوار باش تا ابد مستقر باش.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید